torsdag 27. november 2014

Dagens oppdagelse #70

To venninner bruker fortsatt skoposene jeg sydde til dem for sånn cirka 25 år sida...






....og det gleder og varmer meg stooooort.



Gøy, gøy, gøy. Stas, stas, stas at noe jeg har laga fortsatt er i jevnlig bruk. Noe som naturlig er der, noe som alltid har vært der. Sånn som den gamle solsenga på hytta, som ingen har oppdaga er råstygg. Eller som får lov å være råstygg nettopp fordi den er en naturlig del av hyttelivet.

Litt sånn innbiller jeg meg at disse skoposene har overlevd. De er tjent en hensikt; å frakte pensko til og fra fest. For særlig pene er de posene ikke.

Syferdighetene har hatt en progresjon siden den gangen. Du kan jo hive deg på truseposetombolaen min så kanskje du får mulighet til å studere det nærmere. Jeg trekker tre vinnere på lørdag.



Elisabeth


PS. Beklager dårlig bildekvalitet. Det ble tatt litt hurtig i det jeg ramla ut døra på vei hjem fra fest.

2 kommentarer:

  1. Skopose - det var jo en super idé. Det er jo genialt å slippe at skitne sko skal sette avtrykk på klærne i kofferten. Hadde ikke gavene vært i boks, så hadde jeg sydd noen slike til slekta :)

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...