torsdag 12. mai 2016

Dagens oppdagelse #80


Romkameraten min har også trusepose!


Romekamerats fine trusepose til venstre, min selvsydde med applikasjon til høyre. En god mætsj.


Snakk om helmætsj og innertier i valg av romkamerat på kortur. Det er jo alltid en mulighet når man blir spleisa med en man ikke kjenner så godt, at man ikke helt passer sammen. En vil ha lyset på om natta og vinduet lukka, den andre er avhengig av å ha innsig av frisk luft og totalt mørke for å få sove etc.

Men når din nye romkamerat drar fra truseposa si og uttaler "selvfølgelig må man ha trusepose", da veit du at dette blir et fint opphold og kan være opptakten til et nydelig vennskap.

Skjønner du ikke hva jeg snakker om? Hæ, trusepose? Er det så viktig? 

Ja, det er det. Alle med respekt for seg selv (og undertøyet sitt) burde være i besittelse av minst én trusepose. Les mitt tidligere innlegg "Truseposer til folket" her.

Om du tilhører den lavkasten som ikke eier en trusepose, kan du sjekke ut denne DIY-en som viser hvordan du kan komme ut av uføret.

Kan du ikke sy, sier du? Ja, da må du finne noen som kan. Eventuelt få tak i en kvalitets-masseprodusert, som den romkameraten min har, truser i plastpose fra Rema er fy fy.



Elisabeth, truseposeambassadør



2 kommentarer:

  1. He he he, ser at jeg må oppdatere meg på tidligere bloggposter. Jeg har nemlig REMA, KIWI, ARK, NORLI, G-sport og sånne poser....

    SvarSlett
  2. Herlig! Skjønner nå at jeg må lage meg en sånn til neste kortur ♪♫♪

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...