torsdag 10. desember 2009

Litt hverdagsrot

Jeg får litt angst av strigla hjem man finner på mange interiørblogger. Misforstå meg rett, det er mange nydelige, inspirerende hjem rundt omkring, men jeg har lurt på om disse hjemmene kan være så vakre i alle kroker eller om det skjuler seg rot der som her hjemme hos meg. Har derfor hatt planer om å legge ut bilder av ekte rot og fikk vann på mølla da jeg så denne diskusjonen på NIB.
Så, her er litt ekte hverdagsrot slik det fremstår innerst i veien en torsdagskveld.


Her er avisbunken på stuebordet, øverst julekortene som skal skrives.


Og her er det både rot og skitt.


Rot som er i ferd med å forflytte seg mellom etasjene. Legg merke til den løse lista på øverste trinn.

Skal jeg tørre å trykke "publiser" nå?

2 kommentarer:

  1. :-D ....jeg ser meg rundt fra sofakroken i dette øyeblikk og ser det samme som du har bilder av. En bunke div. som skal opp på loftet og avisbunken som bare vokser og vokser... Skoene vet jeg at jeg sparket av meg rett innenfor døren da vi kom hjem fra julekonsert for noen timer siden. Takk for et menneskelig innlegg!! :-D God adventstid! Klem

    SvarSlett
  2. Takk! Jeg kan miste litt piffen når jeg tror at det er like lekkert i hele blogg-hjemmet som på det ene bildet jeg ser på bloggen... jeg regner med detg ikke er slik, men greit å bli minnet på det :-D

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...