onsdag 2. desember 2009

Enda en gave til mor


En vanlig onsdag ettermiddag, man haster til matbutikken og passerer GlasMagasinet og legger merke til store, røde plakater med "Alle varer 50%". Klart man MÅ svinge innom. Og når man ser dette blanke, stilrene etasjefatet og man i grunnen har ønsket seg et etasjefat lenge. Og man tenker at "Ja, dette vil være ypperlig til alle småkakene jeg skal bake til jul". Ja, da MÅ man bare handle enda en julegave til seg selv, ikke sant? Jeg ble i alle fall overbevist.


Vanskelig å få tatt et skikkelig bilde, det skinner sånn!

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å smake alle julekakene du du skal servere meg fra det nydelige fatet:-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar og kjekt av vi begge har en slik retro julekalender i hus;)
    Stilig stettfat, det blir nok supert til alle julekakene:)
    Jeg vil gjerne følge deg og legger meg til som følger.
    smil og klem

    SvarSlett
  3. Du er en kvinne etter min smak, misforstå meg rett. Jeg elsker å kjøpe gaver til meg selv. I går gjorde jeg det igjen. Da sa ekspeditrisen at dersom det ble lite penger til andre gaver, kunne jeg bare legge en lapp i en skoeske. På lappen skulle det stå " Det er tanken som teller". Hehe. Marita

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...