torsdag 11. oktober 2012

Internasjonal interessant lunsj?

En vanlig dag på jobben, rundt lunsjbordet:




-Oj, for en lite fargerik lunsj ha ha ha.

-Ja, det går i gult og oransje, ja. Viktig at skivene matcher, he he.

-Legg det ut på Instagram!

-Ja, mat er er poppis på Instagram. Du kan tro at lunsjen din ikke er spennende, men det kan jo være spennende for en et annet sted i verden! 

-Insta...? Hæ? Legg ut lunsjen din?

- Ja, på Instagram. 

-Det er som facebook, men med kun bilder.

-Eller som twitter, men med bilder.

-Øh.

-Ja du laster opp bilder.

-Ja, og så kan folk like, sant?

-Ja, om du legger til en hashtag, for eksempel "lunch" så kommer ditt bilde opp sammen med alle andres som har tægga sitt bilde med samme hashtag. 

-Og da kan du se andres lunsj? Ha ha ha, hvor spennende er det liksom?

-Nja, jeg synes det kan være spennende å se hva de spiser en vanlig dag i for eksempel Dubai. Det er herlig hvor liten verden er blitt. 

-Nei, herregud, jeg klarer ikke følge med dere ungdommen, altså.





Om du klarer å følge ungdommen, så finner du meg som elisabethvo på Instagram.

Elisabeth 



Link til "Instagram for dummies"


18 kommentarer:

  1. Fin lunsj! Men klarer ikke følge... har ikke sånn nymotens greier ;)

    SvarSlett
  2. Jeg følger, men har ikke sett lunsjen din? Trur eg?...

    SvarSlett
  3. Du jobber ikke på en Miljøfyrtårnbedrift.

    SvarSlett
    Svar
    1. Sikter du til den ikke resirkulerbare pappasjetten?

      Slett
    2. Ja.

      Jeg har bannlyst engangs av alle slag hos oss.

      Slett
  4. Jeg kan ikke huske å ha sett noen lunsj i dag?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hallo da, denne bloggen er da ikke insta' :-)Ingen lunsjbilder i dag.

      Slett
  5. Vits fortalt av min sønn: Hvor mye veier en hipster? Svaret er selvfølgelig instagram! Jeg veier nok mye mer enn det, og ikke er jeg ung heller, men instagramme, det gjør jeg rett som det er. Særlig via Hipstamatic..
    Og ja, vi treffes jo der stadig! Det er morsomt, kanskje lunsjen fotograferes en vakker dag også.

    SvarSlett
  6. Lunsjen din er alltid fargerik!
    Forøvrig fint å vere i kategori ungdom, haha!

    SvarSlett
  7. Da har jeg funnet deg, og lagt meg til som følger :-) Gleder meg masse til å følge med på lunsjene dine ;-) Om du skulle ha noen interesse av det, så er jeg sivtbn på instagram :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
    Svar
    1. Vælkomen! Klart jeg har interesse av dine lunsjer også.

      Slett
  8. Har forstått at mat skal på Instagram ja, frukt funker fint det også!
    Følger ungdommen og følger deg,
    ha en fin fredag:)

    SvarSlett
  9. Fantastisk. Føler meg skikkelig dum jeg også når jeg skal forklare og fortelle om denne galskapen.
    Jeg fikk med meg lunchen din. :)

    SvarSlett
  10. Jeg er gammel(ganske gammel i hvert fall) og forstår meg ikke på Facebook og Twitter og sånt. Men Instagram forstår jeg meg bitte litt på. Det er en hyggelig måte å dele små hverdagsgleder (les: bestemorgleder) på.

    Det er en hyggelig blogg du har. Jeg fant den helt tilfeldig og har lest litt til morgenkaffen i dag.

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...