søndag 1. desember 2013

Advent på 1-2-3


  1. Kom på at det er første søndag i advent.
  2. Ta fram Georg Jensen-staka som du fikk til jul i fjor, som har stått klar med lys, og sett den på stuebordet.
  3. Sleng deg tilbake på sofaen, overse at lysene er hvite (det er visst trendy å velge utradisjonelle farger) og med ulik lengde, nyt McDonalds-middagen og reparer videre etter gårsdagens julebord.





Og kanskje et fjerde punkt:
Trøst deg med at du får alle de som ikke har alt på stell, som ikke har kreert vakre adventsstaker med mose og kongler og tall i sink til å føle seg helt normale og ikke fullt så utilstrekkelige.

God første advent!



Elisabeth, lat og en smule redusert

16 kommentarer:

  1. Det første fornuftige jeg gjorde idag var å skrive om Lilla hus i 2-tiden. Så der var vi to, og sannsynligvis er det flere som holder seg til cola i dag. Jeg prøver å ta igjen litt nå, men tempoet er ikke helt på topp.

    SvarSlett
  2. Staken din var flott den :-) Jeg har også helt enkel stake...fordi jeg liker det sånn ;-)

    Kos deg videre - klem Siv

    SvarSlett
  3. Stake eller ikke stake...
    Her er det enkelt og greit fire lilla kubbelys på hvert sitt lille kubbelysfat som gjelder. Dog har jeg forsøkt å være litt interiør-stylish og slengt på takk fra 1 til 4... Det duger. Jula i år blir enkel. (Det er den jo forsåvidt hvert år hos meg. Den er like mye fylt med kjærleik for det!)

    SvarSlett
  4. Tall skulle det jo være. Kald på henda etter julegrantenning med tilhørende bli-fort-kald gløgg ...

    SvarSlett
  5. Helt enkel adventsstake her også. Lilla lys fra i fjor funker helt fint :-) Lysestaken din er forresten kjempefin!

    SvarSlett
  6. Fin stake! Slik kunne jeg også pyntet med i dag, hadde jeg visst hvor den er. Jaja. Den gamle som jeg vurderte å sende på loppis i fjor gjør nytten.

    SvarSlett
  7. Hi hi mosekrans har eg , der traff du, lagde den i går med stivfrossen mose, ikkje viste eg at det skulle være sol og ganske varmt i dag, neglebit fikk eg, ja ja. ellers så er det bare så vitt eg får skuffa, pc-er post og guttebein av bordet så pynten får plass.

    i gamle dager var det vanlig med kvite lys, så det har eg ;-)
    Har et brett med litt lilla også forresten, slengte sammen noe ein dag.

    Håper du får tid til litt kos i førjulstiden, Klem,

    SvarSlett
  8. Kvitt er vel alltid trendy i interiørverdenen.
    Eg sette fram eit kvitt kubbelys.

    SvarSlett
  9. Det er visst lenger enn jeg kom med noe på bordet. Fikk opp ei ny og gedigen stjerne i vinduet iallfall, eller rettere sagt, min kjære fikk opp stjernene. Første gave i kalenderen fikk plass på en stol, men kalenderen er snart på vei opp av pappesken.... Fortsatt god 1.søndag i advent. God reparasjon;-)

    SvarSlett
  10. Var så heldig å finne et lys på europris med tallene 1 til 4 på, så det kom seg på bordet på en liten asjett. Tente på og VIPS adventsstund. .:-D Og jeg hadde ikke vært på julebord engang.

    SvarSlett
  11. Telys funker også;) Veldig fin adventstake du har!

    SvarSlett
  12. He, he! God bedring!

    Synes den lysestaken er mer enn bra nok for jobben.

    SvarSlett
  13. He, he! God bedring!

    Synes den lysestaken er mer enn bra nok for jobben.

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...