fredag 22. november 2013

-Jo jo, ha geviret på hodet

-Joda, det blir kult. Nei, ikke ta det ned, ha det på hodet. Det kommer til å se supert ut. Nei, nei, nei, det kommer IKKE til å se rart eller unaturlig ut, stol på meg. Ja og så holder du i det, ta et godt grep nå. Se sterk ut, prøv å se litt sterkere ut.....Prøv å slappe av, ikke se så usikker ut. Joda, dette kommer til å se så lekkert og etnisk ut atte. Som en ekte same. Hæ, hva sier du? Pleier ikke samer ha reinsdyr på hodet, sier du? Nei, men dette er MOTE!

*KNIPS*





Fin fredag, forhåpentligvis ikke med et reinsdyrgevir på hodet. Om så skulle være tilfelle, oppsøk hjelp.

Elisabeth

Bildet er frekt lånt herfra.






15 kommentarer:

  1. Nå snakker vi julebordantrekk!

    SvarSlett
  2. Hehe, stilig.. eller ikke.. :-D

    SvarSlett
  3. I love you Too 😊 Be....

    SvarSlett
  4. Bildet var i alle fall kult som illustrasjon....og jeg blir imponert av dem som har ideene til noe slikt.

    SvarSlett
  5. Jeg lurer egentlig mest på hvordan du fant den nettsiden. Googla du reinsdyrmenneske liksom? Fin fredag til deg også :)

    SvarSlett
    Svar
    1. he he, kunne ha vært, men jeg fant linken til siden med de artige bildene fra frk. Figenschous innlegg: http://frkfigenschou.blogspot.no/2013/11/gudrun-og-samene.html

      Slett
  6. Litt vanskelig å komme seg inn i taxi til og fra julebord - ellers - kreativ, tøff dame :)

    SvarSlett
  7. Angrer på at jeg ikke fikk gemalen til å ta med elggeviret hjem - er jo bare to uker til jeg skal på julebord :-P

    SvarSlett
  8. Selv om motivet var litt vel kreativt, så digger jeg at de bruker en godt voksen dame :)

    SvarSlett
  9. Nå er jo ikke jeg en moteslave heller, så dette skal jeg nok klare å styre unna. Måtte nok gått med mye bøyd hode innendørs i de etablissementene jeg frekventerer med en slik hodepryd!

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...