onsdag 9. mai 2012

Hva var nytt?


Tenk nytt, sier reklamen for Oslo City.
Kjøpesenteret mener det er andre regler som gjelder.

Det tok meg mange sekunder å oppdage det nye, det som var annerledes. Jeg var mest opptatt av det spesielle mønsteret på blusen og jeg må innrømme at jeg fokuserte på modellens bryster. *kremt*





Så du det som var annerledes med en gang?

Elisabeth, vanligvis ikke puppefiksert

23 kommentarer:

  1. nei!
    jeg la mest merke til blusen som ville passet meg helt perfekt!

    SvarSlett
  2. Ja. Armen. (Selvfølgelig...)

    SvarSlett
  3. Jeg så vel egentlig mest puppene jeg og... deretter armen! Hvis poenget var å fremheve armen, hvorfor da en modell med gjennomsiktig bluse.. TEIT!!!!

    SvarSlett
  4. Nei, jeg tror ikke jeg hadde lagt merke til noe, hvis ikke det var for at jeg "lette" :)

    SvarSlett
  5. Godt vi er flere "puppefikserte". Men jeg skjønner liksom ikke helt budskapet her. Er de ute etter å sjokkere? Hallo, er vi ikke i 2012, ingen som reagerer på en armstump vel? Er det annerledes at jenter med armstump kan være pene og kule? Nei, skjønner ikke.

    SvarSlett
  6. Jeg så det faktisk ikke før jeg leste kommentarene...
    Puppene var liksom veldig iøyenfallende...

    SvarSlett
  7. Jeg så puppene først ja... og så litt tekst rundt... og så armen. Men budskapet forsto jeg ikke?

    SvarSlett
  8. Skjønner heller ikke teksten, men puppene så jeg i alle fall. :-D Og armen etterhvert da, etter blusen og buksene og den greia på andre armen. :-D

    SvarSlett
  9. Hmm, jeg slenger meg med blant de puppefikserte her. Tok litt tid før jeg rykket til og så arm...

    SvarSlett
  10. Ja, var liksom nokon fordelar som var vanskeleg å unngå å få auge på. Og så tenkte eg at ho likna på Celin Dion. Og at det kanskje var armbandet som var nytt. Heilt til eg såg det mangla ein arm på andre sida;)

    Veit ikkje heilt kva som er poenget heller. Fyrst tenkte eg at det er at det er meir med folk enn det ein fyrst får auge på, eller noko slikt. Men blir litt merkeleg det også, når det ikkje er armen som er iaugefallande.

    Kanskje litt "nytt" at ei jente med 1,5 arm blir brukt som modell? For mange modellbyrå vil ho jo då vere "uperfekt" og dermed "ubrukeleg". Så det må vel vere det som er det nye?

    SvarSlett
  11. Etter å ha klødd meg litt i hodet, så jeg armen. Men jeg er like klok på budskapet? Hva er det de vil si meg liksom?

    SvarSlett
  12. Mulig de vil ha folk til å klø seg i hodet? Jeg har jo verva flere her nå, he he, reklame og oppmerksomhet for dem.

    SvarSlett
  13. Nei, dette var jammen ikke lett. Det kan jo være en helt åpen oppfordring av å tenke nytt, men det hele virker litt overgjort da i såfall.

    Hmmm...

    SvarSlett
  14. Den var fiffig! Jeg synes først hun så litt sulten ut med de markerte kinnbena, så så jeg puppene og SÅ, etter å ha skjønt at det antagelig var noe mer spennende enn det du ville frem til, så jeg armen.

    De pleier jo å ha rare reklamer på Oslo City, men denne var litt vanskelig å forstå uten å måtte tenke hard. Og det orker jeg ikke nå så sent på kvelden. Til helga kanskje ;)

    GOd kveld! :)

    SvarSlett
  15. Denne var bare merkelig, og jeg ser ikke helt budskapet. (og så puppene først jeg også!;)

    SvarSlett
  16. jeg...ser ikke noe bilde engang. og det er jo nytt.

    SvarSlett
  17. Så ikke armen før jeg lette. Ellers var det ikke min stil, så jeg tenkte egentlig bare at det så ut som hvilken som helst plakat.
    Kanskje det er budskapet?

    SvarSlett
  18. Såg på blusen fyrst!

    SvarSlett
  19. skjønner ikke hvorfor dette er å tenke nytt, det er jo mange manglende diverse. Har vi ikke sett denne modellen før,men to armer? Dårlig å retusjere noe sånt vel?
    Verken uvanlig eller sjokkerende.
    Og ja, blusen gjør at man fokuserer på puppene.

    SvarSlett
  20. Det var vel de puppene...?

    SvarSlett
  21. Puppefiksert jeg også:)

    Tibe T (som har laget kampanjen) skriver litt i bloggen sin om tanken bak kampanjen:

    "Vårkampanjen er tradisjonelt en fashionkampanje med fokus på fornyelse og å tenke nytt, og vi er vant til å se perfekte kvinnekropper kledd i sesongens nyheter. Når vi sier "tenk nytt" som hovedbudskap i denne kampanjen er det med en dobbeltbetyding. I tillegg til å henspeile til at du skal tenke ny garderobe, vil vi vise at Oslo City tenker nytt når det gjelder hvem som kan være modeller i en fashionkampanje. Vi mener nemlig at det ikke bare er det perfekte som kan være et forbilde. Og disse to jentene, med sine livserfaringer, er gode forbilder så det holder."

    http://www.tibe-t.no/blog/?p=1286

    Ingunn.

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...