torsdag 25. september 2014

Løsning på verdens enkleste reiserebus

Løsningen på reiserebusen forleden var selvfølgelig MALTA.

Jeg oppdaga at jeg hadde brukt den samme overskriften tidligere, så denne siste burde hett "Den egentlige verdens enkleste reiserebus" eller noe sånt.
Nå man har blogga i snart fem år så er det kanskje ikke til å unngå at man gjentar seg. Den gangen var løsningen Hafjell, denne gangen Malta.





OMG for et sted, assa.
Jeg føler meg virkelig rik og privilegert som har mulighet til å reise til et så flott sted i høstferien. Ja, bare det å ta høstferie er luksus.

Et deilig pusterom.




En uke med nytelse, ro og hygge.




Elisabeth, privilegert 

2 kommentarer:

  1. Jeg er så dårlig på å løse både reiserebuser og andre slags rebuser, så jeg fant ikke en gang bryet verd å gjette. I Bergen har vi høstferie neste uke. Ha en fortsatt fin ferieuke. :-)

    Cecilie

    SvarSlett
  2. Her har vi akkurat snakket om at vi er heldig selv om vi verken hadde høstferie eller var på Malta.

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...