onsdag 6. januar 2010

13. dag jul

I dag er det 13. dag jul og da skal vel pynten ryddes bort. Våre svenske venner har fri i dag, men det er visst ikke for å få tid til å feie ut jula.

Når all pynten forsvinner på en gang synes jeg det plutselig blir så veldig tomt. I år har jeg derfor valgt å rydde bort litt etter litt.

Innerst i veien ble juletreet ribba og kasta ut søndag.



Men fortsatt er det spor av jul. Tyttebærkransen henger på innsida av ytterdøra.




Adventstaken i vinduet er atter i eska si, men denne engelen står fortsatt.



Amaryllisen er nok litt på hell, men fortsatt vakker.




Om man ikke rydder bort julepynten på 13. dag jul, er det jo noe som heter 20.dag jul også!

/Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Jula varer jo helt til påske, heter det jo!
    Vi har også fjerna det meste av julepynt, men jeg synes ikke det blir så veldig tomt - her flommer det jo over av leker, klær, dingser og all slags...
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  2. Hei hei, og tusen takk for kjempehyggelig kommentar på bloggen min! Sånne kommentarer gjør at jeg bevarer piffen på trening, så det satte jeg veldig pris på :-)
    Og ingen skal ha dårlig samvittighet for at man ikke kom seg ut, når det -19 ute altså. jeg hadde ikke gått ut da for å si det sånn *hihi*

    Jeg er veldig enig med deg at det blir tomt i huset etter at julepynten er borte. Jeg pleier å tenke hvert eneste år at, "har jeg det virkelig så kjedelig og tomt?" :-)

    Jeg ønsker deg en super dag!

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...