onsdag 23. juni 2010

Dyr hobby

Blogginga har blitt en dyr hobby for meg...Snakker ikke om dyrt nettabonnement  eller pc som går varm og stadig krasjer og trenger reparasjon.

Neida, det er det at så mange fine blogger viser fram alt det fine de selv har handla. Veldig mye av dette fine er å finne lett tilgjengelig på nettet. Kun et par tastetrykk unna!

Etsy er et så stort varehus at jeg blir svett og roter meg bort. Men andre finner fram til flotte avdelinger i det varehuset. Så når disse andre finner fram og er så elskverdige at de publiserer bilder og link, da klikker madamen seg inn og vips er PayPalen benytta, he he.

Derfor har jeg blant annet disse smykkene. De var det FruFly som fant.


Bilde lånt fra etsy


Eget bilde

Flere smykker i samme serie fra IvieRidge finner du her.

Noe annet jeg har handla er et par Flip&Tumble sammenleggbare nett. Disse er kjekke og jeg har alltid en liggende i veska. Hver dag går jeg forbi en Kiwibutikk på vei til jobb og ofte handler jeg med meg lunsj. Har spart penger og miljø på å skippe plastposen. Og dette er da myyyye lekrere enn en knallgrønn reklamepose for en heller stusselig matbutikk.

Og fordi andre er så flinke å finne godsaker til salgs, venter jeg på dette bildet fra Studio Mela.


bilde lånt fra etsy

Kunstneren var det Pia som fant på etsy. Og dette bildet bare MÅTTE jeg ha. For det hender at jeg er litt for strengt og sint og uttrykker meg på en eh...litt uheldig måte. Så dette bildet skal henge slik at jeg ser det hver dag og minne meg på at jeg må jobbe med denne dårlige egenskapen. Det burde henge rett over kattedoen for ofte er det Olme Beist som, fordi hun begynner å bli så gammel kanskje, ikke alltid får med seg rumpa oppi kassa og fører til at madamen fyker rundt som en illsint bie med vaskebøtta kl. 7 om morran og er langt fra "kindly" i stemmen.

Jeg er litt spent på om jeg finner ramme i riktig størrelse til bildet, men den tid den sorg. Kanskje kan noen finne en ramme 8x10 inches til salg på nettet for meg? ☺

Elisabeth, snart med feriepenger på kontoen.

5 kommentarer:

  1. Hihi..Enig! Så mye fint overalt..også har hodet mitt blitt fult av gode ideer:) Flotte smykker!

    Måtte le av "Vært bortreist" innlegget ditt. Haha Så utrolig bra:)

    Ønsker deg en fin kveld min venn!
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Å, ja, det florerer med fristelser her på nettet! Veldig greit når andre legger ut gode tips:-) Digger bildene fra Studio Mela. Og stilig smykke!

    SvarSlett
  3. Jepp. I tillegg har du Ebay, Epla, Dawanda, osv. osv. De feriepengene får bein å gå på her også :D

    SvarSlett
  4. HEisann!!
    DU har vunnet i giveawayen min du;-)
    Send meg en mail med navn og adr - mailen min står inne på siden.
    Håper du har en fin St. Hansaften!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  5. Kjenner meg så godt igjen!! Mange fristelser. Kjedet var kjempe fint.
    Klem Igi

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...