fredag 18. juni 2010

Det hippeste jeg kan ha på hodet?

I følge moteekspertene er det hippeste du kan ha på hodet for tida TURBAN.

Bilde fra klikk.no

Jepp, det er selvfølgelig moteikonet Carrie i Sex og Singelliv som har ledet an i å skape denne illusjonen at turban er det kuleste man kan dekke topplokket med.

-Bruk gjerne en turban med dyremønster, for å sette en spiss på antrekket
-Turbanen er det perfekte tilbehør til svale jumpsuits

....uttaler ekspertene.

Javel....


Tviler på at det kun skyldes manglende dyremønster eller jumpsuit....nok en gang må jeg konkludere med at jeg ikke nødvendigvis blir så hipp om jeg følger moten. Sokker i sandalene funka jo heller ikke..
Bli mer happ, enn hipp, føler jeg...

God turbanfri fredag, alle sammen!
Elisabeth ☺

14 kommentarer:

  1. Haha! Enkelte ting fungerer nok bare på film eller catwalk, men det er i alle fall godt man har selvinnsikt nok til å skjønne akkurat det!

    SvarSlett
  2. Hm.....joda.... Dette kan du styre unna. Turban og Onepiece.

    SvarSlett
  3. He he. Den var smekker, du;-) Sikker flott til onepiecen også.

    SvarSlett
  4. Bærre lækkert!
    (om to år synes jeg sikkert det er kult med turban... Jeg er alltid litt treig på sånt...)

    SvarSlett
  5. Den smukke klær det meste!
    Nyt helgen.
    Klem Igi

    SvarSlett
  6. Ha, ha! Syns du var kjempefin. Like fin som Carrie, minst!

    SvarSlett
  7. Ikke for å være skikkelig ufin, men synes kanskje du bør styre unna turban???? *ler*
    Ikke ser NOEN AV OSS bra ut som teletubbies heller. Nei - la oss konsekvent ikke alltid følge moten, eller hva???

    Med ønske om en god helg!

    SvarSlett
  8. Hmmm... nå tenkte jeg at jeg hadde funnet den perfekte vrien på feriehåret! Ja, ja det går seg til :-)

    SvarSlett
  9. det neste blir vel hijab... eller burka...

    SvarSlett
  10. næmmen nå var du fiiiiin!

    SvarSlett
  11. Herlige innlegg du har, Elisabeth! Utrolig vittig bilde, må bare le av deg!

    Ha en kjempefin helg!

    Stor klem

    SvarSlett
  12. Ha, ha, nå så du skikkelig smashing ut, Elisabeth:-)
    Jeg kler hodeplagg veldig dårlig, så turban er nok neppe noe for meg. Men det kunne sikkert vært greit på en dårlig hårdag:-)

    SvarSlett
  13. Dropper nok den moten jeg også :-) Hjelpes meg, haha.

    SvarSlett
  14. Tror jeg også hopper glatt over den trenden der..
    Ps jeg har bare ett sneglemord på samvittigheten.
    5åringen hadde lagt et skall på trappa. (fikk ikke ha den med inn om natta....) og morgenen etter tråkka jeg rett i den og moste den.
    Ups...
    Ha en fiiiin helg!

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...