tirsdag 21. desember 2010

Hvis Jesus hadde blitt født i 2010



Elisabeth ☺

7 kommentarer:

  1. Fnis. Jeg skal bli tante til et esel, har jeg hørt - og det skal bli stas!

    SvarSlett
  2. Uff og huff....så avhengige vi er av nett,mobil,data osv! Men det er nok sant ja, hadde vel blitt noe slikt hadde det vært i år;)

    Ha en strålende tirsdag
    Klem:)

    SvarSlett
  3. haha!

    jeg tror det var Sigbjørn Johnsen som en gang sa at om Jesus hadde blitt født i Norge, hadde det endt opp som en lokaliseringsdebatt.

    SvarSlett
  4. Jeg tror det er greit at han ble født når han ble, jeg, haha

    SvarSlett
  5. Jeg ler og ler og ler! Herlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...