onsdag 17. februar 2010

Jeg er avstandsforelska

I dag lanseres POMP de LUX i Norge. Dette er nydelige klær til gutter og jenter i størrelsen 72cm til 12 år som er veldig populære i Danmark. Så dust, så deilig, så nydelig som et eventyr - I'M IN LOVE.


Det er litt som NOA NOA eller Chill, men til H&M-priser!

Jeg har sikra meg et home party i begynnelsen av mars og gleder meg skikkelig til å se plaggene "live". Det er jo seksåringen vår som vil være så heldig å svinse rundt med disse spesielle klærne til sommeren. Mor er misunnelig, burde vært noen plagg i voksen størrelse også, sukk.

Jeg har bladd i katalogen og det er sånn: Å, den var fin - å, den blir lilletrollet fin i - å, den må jeg ha.


Bildene jeg har valgt ut bærer preg av at jeg er jentemamma, men det er også gutteklær, altså.




Om du befinner deg i nærheten er du velkommen innerst i veien. Send meg en mail. Om du ønsker å ha et party selv, klikk her for å finne nærmeste konsulent.


/Elisabeth


Alle bilder lånt fra pompdelux.dk

10 kommentarer:

  1. Å ja, de har såååå mye fint:)
    Jeg gikk gjennom hele kolleksjonen i går.
    Tror jeg må sikre meg homeparty jeg også.

    Ha en fin dag!
    klem

    SvarSlett
  2. Kan man se hele kolleksjonen på nett, eller har du en katalog man kan se i?

    SvarSlett
  3. Fant den, helt nydelig kolleksjon.

    SvarSlett
  4. Sukk! Der var det mye fint <3

    SvarSlett
  5. Å, så mye fint! Har jo en liten prinsesse som er omtrent like gammel som din, så dette hadde hun garantert likt. Skulle gjerne vært på et sånt homeparty...

    Klem

    SvarSlett
  6. HERLIG! :D Dette er flott reklame for oss!! :D

    Jeg diller og sorterer her hjemme, koser meg! :D


    Green Gate og sinkhus? Jepp, flere av hver. ;)

    V ♥

    SvarSlett
  7. Det med prisene høres bra ut.

    Har fått en klar oppfatning om at det er en god del shoppeglade (shoppegærne) bloggedamer rundt omkring.

    Jeg er en av de.

    Astrid

    SvarSlett
  8. Åh enda mer...
    Jeg har nettopp selv startet med www.me&i.no - og der er det også mykji fint. Kanskje i en heeelt annen sjanger for de som liker litt retro-klær... Så her blir nok lilesnupsi og mammaen hennes matchende i sommer! *fnis*

    SvarSlett
  9. Tusen takk for hyggeleg kommentar!

    Eg er glad eg ikkje har små born lenger...då kunne eg lett å svidd av nokre kroner på desse flotte kleda;)

    SvarSlett
  10. Jeg er så enig, helt nydelige klær!!
    For en koselig blogg du har ❥❥❥
    Ønsker deg en finfin kveld!
    Klem Lokki

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...