tirsdag 2. februar 2010

Sterke forbrukere og sosiale medier

Bugg relanseres!

Bilde lånt fra Galleberg.no


Etter intensiv mobilisering via Facebook, relanseres nå tyggisen Bugg, nå i tidsriktig sukkerfri utgave.

Sånn foregår det altså i 2010, nettet er en super oppfinnelse for alle forbrukere.

Jeg lurer litt på om alle de 60.000 medlemmene av denne gruppa på Facebook er drevet av smak eller nostalgi....

Selv har jeg savna yoghurt med rom-rosin siden den forsvant en gang på slutten av 80-tallet, men tviler på om jeg hadde klart å samle en hærskare av 60.000 mennesker med samme lengsel.

/Elisabeth

6 kommentarer:

  1. ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Halleluja er det sant...
    Skal jeg ut å kjøpe ihvertfall!
    Lykke:)

    Klem til deg:)

    SvarSlett
  2. Må ha, bare må ha! Fantastisk! Men må jo innrømme for min del at det dreier seg minst like mye om nostalgi.....

    Yoghurt med rom-rosin er vel kanskje for litt mer spesielt interesserte, tji-hi:-) Jeg holder heller en knapp på Latella (som var en blanding av melk og juice...) Elsket den drikken! Men tror nok jeg hadde vært ganske ensom i kampen for å få den tilbake.

    Klem

    SvarSlett
  3. Hmm, synes å huske at Bug var en veldig hard tyggis uten veldig mye smak???

    SvarSlett
  4. Yey! I ca 1 minutt ;) Lenge leve nostalgien!

    Men stratos MED NØTTER derimot. Den kunne jeg laget Facebook-gruppe om. Bare synd jeg kun kjenner EN jeg vet elsker det like mye som jeg. ;p

    SvarSlett
  5. Hadde nok ikke støtta deg i ditt krav om å få tilbake yoghurt med rom/rosin...
    Men Vibeke og nøtte-Stratos - OH, YES!!

    SvarSlett
  6. Flott at ting virker. Å samle så mange som 60.000 vil ikke jeg kaste meg ut i heller. Det er grenser for hvor mye tid som skal brukes ved PC-en.

    I øyeblikket kan jeg ikke komme på noe jeg savner i butikkhyllene.

    Men jeg savner at du ser innom og legger igjen en kommentar på bloggen min.

    Astrid

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...