søndag 16. januar 2011

Hello, Mr. Plouffe?

Ring ring

-Mr. Plouffe's office, how can I help you?

-Yes, hello, this is Elisabeth from Norway calling. Is this David Plouffe's office, the leader of mr. Obamas election campaign in 2008?

-Yes, that's right, madame.

-Ok, I have a blog and now I have been selected together with four other blogs in Foreldremanualen. They are very very strong competitors and I want to be the most funniest mother blogger in Norway, you see and therefore I need Mr. Plouffe's help with my camapign.

-Excuse me?

-I need mr. Plouffe's help with my campaign. I know he is fond of facebook, you tube and things like that and I need his help to make a campaign so I can win and be the most funniest mother blogger in Norway.

click

-Hello?......Hello?




Ja, ja, ser visst ut som jeg får klare meg på egenhånd, uten en proff valgkampanjeleder. Uansett, utrolig morsomt å bli nominert i så storveis selskap i kategorien "Årets morsomste mammablogg" hos Foreldremanualen. Tusen takk til de som har foreslått meg.  Du kan stemme ved  å gå inn på denne siden....så håper jeg selvfølgelig at noen stemmer går til Innerst i veien, sånn i all beskjedenhet.

Elisabeth

.

28 kommentarer:

  1. Wow!!Gratulere med nominasjon..Da skal du få min stemme,håper du vinner!!

    Synd Amerika ikke kunne stille opp å støtte deg i kampanjen:)

    Ha en fin søndag..

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig kult å være nominert! Det er mange av favorittene mine med, men skal stemme litt her og litt der og fra den og den maskinen og sånn, så får vi se om det ikke blir søsterllig fordelt!

    Lykke til :-)

    Husk giborten min også:
    http://sirishverdag.blogspot.com/2011/01/gi-bort.html

    SvarSlett
  3. Vel fortjent sier nå jeg! Motherblogger høres bra ut det!? Tror du klarer å være morsom på egen hånd! Lykke til!

    SvarSlett
  4. Gratulerer Elisabeth! Når både du, Pia og Fjase Bergljot kjempar om same tittel, og alle tre er mine top 3 favoritter, så er det umulig å velge. Eg trur eg må gjere som Siri, stemme frå fleire maskiner :)

    SvarSlett
  5. Jeg stemmer på deg og Pia. Klarer ikke velge en av dere :)
    Ellen

    SvarSlett
  6. Glemte helt å gratulere.
    GRATULERER MED NOMINASJONEN. Helt fortjent det der.
    Klem Ellen :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med nominasjonen! Vel fortjent!
    Jeg har selvfølgelig stemt, og jeg måtte gjøre som Ellen. Det ble en stemme til både deg og Pia:-)

    Klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer!
    ;)
    Det kom da ikke som noen bombe at du, Pia og Sidelinjen skulle kjempe om samme tittel..
    :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med nominasjon :-)

    SvarSlett
  10. Ha ha, der tok jeg deg! Mr Plouffe sitter nemlig her ved min side! Og han har fått streng beskjed om å avvise deg eller andre som måtte prøve seg

    SvarSlett
  11. Hihi, mother blogg. Den var fin!!
    Lykke til du også. Dette blir moro :)

    SvarSlett
  12. Hvis du lover å linke til avstemningen hver dag, så skal du få min stemme hver dag..

    Lykke til med valgkampanjen og ha en fortsatt fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  13. Grat`la med nominasjon. Veldig artig og fortjent!! Det er en tøff konkurranse du har havna i.... Og jeg gleder meg til valgkampanjen er på sitt heftigste :))))

    SvarSlett
  14. Gratulerer med nominasjonen til deg også! Jeg gleder meg vannvittig mye til valgkampanjene i kategorien du er med i, de tror jeg blir heftige :D

    Lykke til! :)

    SvarSlett
  15. Gratulerer med nominasjonen, jeg heier på deg og selvfølgelig dilemaet;-D
    Tjiihi, klarer ikke å velge mellom deg og Pia så dere får dele på det!!

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  16. Dette synes jeg var usedvanlig lite sporty gjort av herr Plouffe. Da får vi andre ta ansvar og stemme som best vi kan! Lykke til i kampen:)

    SvarSlett
  17. Hei høpp igjen!!

    takk for hyggelige kommentarer fra deg og gøy at du vil være med på min give away,masse lykke til!!
    velkommen som følger,håper du vil trives.
    Jeg har reklamert for deg inne på bloggen,så da håper jeg du får noen ekstra stemmer,heier på deg:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  18. Grattulerer! jeg skal stemme på deg!
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  19. Gratulerer så mye; en velfortjent nominasjon!
    Jeg er jo særdeles "glad i" både deg, Bergljot og Pia så denne kategorien er definitivt den vanskeligste sånn stemmemessig; men det er jo stas at det er litt konkurranse om tittelen!

    Motherblogger høres forøvrig nydelig ut; flott ord!

    SvarSlett
  20. Gratulerer så mye med nominasjonen.

    Gjør som flere andre, gir en stemme til Pia og deg.

    Lykke til!

    SvarSlett
  21. Gratulerer masse med nominasjonen... :O)
    Jeg både heier og stemmer på deg! Du trenger da slett ingen kampanjeleder, du finner jo den beste lederen i deg selv!

    klem

    SvarSlett
  22. Takk for all støtte, jeg trenger alle stemmer jeg kan få her. ☺
    Husk, det er bare mulig å stemme en gang per kategori, per IP-adresse.

    SvarSlett
  23. Du er jo morsom da! Lykke til :)

    SvarSlett
  24. Gratulerer!!
    Skal klare å snike inn ein stemme på deg og! Når eg finner ein annan PC.
    Du, Pia og Bergljot burde fått delt seier :)

    SvarSlett
  25. Utrolig at du har tid til å kommentere nå. Er det ikke valgkamp? Eller kanskje det nettopp var valgkamp? Uansett gratulerer med nominasjonen og lykke til.
    Jeg fant de andre gjennom deg, så du måtte få min stemme. Synd jeg ikke husker når jeg kom hit første gang og fra hvem.

    Nå er det natt.

    SvarSlett
  26. Gratulerer! Vel fortjent!!

    Stemmen er gitt og jeg er spent på resultatet ;-)

    KLem fra Carina

    SvarSlett
  27. Gratulerer. Vel unt. Blir skikkelig spennende dette her.

    SvarSlett
  28. ja det er mye som skjer her i bloggverdenen hele tida, jeg har hatt en liten pause og er nå helt ute. Men grattis med nominasjon! Du skal få alle de stemmer jeg kan gi!

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...