mandag 17. januar 2011

Stemmehjelp fra nær og fjern

Jeg kvesser mine klør, sabler og tunge, her skal det bli en hektisk valgkampanje kan du tro. Mannen er allerede sendt ned i veien med stor plakat. Trollet har fått med flyers på skolen i dag.

Mann med plakat



Og i løpet av natta har jeg kontaktet mine indiske venner, som selvfølgelig ikke lot en slik anledning til sang og dans gå fra seg. Denne videoen blir nå sendt prime time på alle store kanaler der, så da tenker jeg det ramler inn en milliard stemmer i kåringa av "Årets morsomste mammablogger"!

<a href=http://www.grapheine.com/blog title=presentoir plv>signaletique</a>

Innerst i veien tar i mot stemmer hos Foreldremanualen.

Elisabeth

26 kommentarer:

  1. Det var valgkampvideoen sin det tenker jeg!

    Neste år bør det være en kategori for beste valgkamp. Boardsene til Pia var bra, men denne dro godt forbi.

    SvarSlett
  2. Ha! India, du lissom! Jeg har reklame gående på alle kinesiske tv-og radiokanaler.

    SvarSlett
  3. Her drives det valgkamp ja. Det er bra dere jobber for saken.
    Jeg trodde først du hadde brodert det der på plakaten. Hihi. Ser slik ut på det lille bildet i margen.

    SvarSlett
  4. Men Pia, alle veit jo at kinesiske myndigheter har stengt tilgangen til norske websider så de stakkarne kommer vel seg ikke inn på foreldremanualen?

    SvarSlett
  5. Gratulerer med nominasjonen! Tenk at du har egen valgkampvideo som sendes i India. Det er imponerende.

    Jeg har en annen favoritt også, men er svak for underhunder. Hmm. Vanskelig valg, dette her.

    SvarSlett
  6. Lykke til i konkurransen! :)
    Herlig kampanje! :)

    SvarSlett
  7. Hahahaha, om ikke denne videoen sikrer seieren er det ingenting som gjør det!
    Hell og lykke osv :)

    SvarSlett
  8. Hva skal vel du med storsveisen valgkampanjør fra over dammen? You can!-Yes, you can!
    :)

    SvarSlett
  9. Dette var redigering på høyt nivå. Ble virkelig imponert.

    SvarSlett
  10. Haha! God reklamefilm :)

    SvarSlett
  11. Jøss. Har du egen valgkampanjeorganisasjon?
    Jeg stemmer på alle, jeg. Så unngår jeg å tråkke noen på tærne!

    SvarSlett
  12. Ja, nå er det skikkelig svung i valgkampen! Skal komme tidlig på jobb imorgen og snikstemme på deg.

    Fin uke!

    SvarSlett
  13. Hello Baby Lou; Det er bare å kaste seg over alle kollegaers pc'er også! ☺☺☺

    SvarSlett
  14. Jeah! Go girl, go!
    Ellen :)

    SvarSlett
  15. Skal sei du kan synge! For eg antar det var deg på den videoen? På Indisk! No vart eg imponert!
    Og eg har stemt på deg fra jobb-PC'en. :) Har ingen iPhoner å stemme fra, dessverre...

    SvarSlett
  16. Ha, ha, ja, renner det ikke innmed stemmer nå, så skjønner jeg ingenting:-)

    SvarSlett
  17. Gratulererer med nominasjon- og meget målrettet og veldrevet valgkampanje. Her blir det spennende å følge med :-)

    Ha en finfin uke!!

    SvarSlett
  18. Du har fått min stemme i dag også:)

    Heia!! Dette blir spennende:)

    Helt enig med tapet prøvene:)

    Ha en fin valguke!!

    Stå på!!


    Klem Linda:)

    SvarSlett
  19. Ska sei det e kreativ valgkamp på gang... ;o)

    Gratulera så masse med nominasjonen og skikkelig lykke te!

    Gisselsituasjonen løste seg forresten smertefritt og særdeles tilfredsstillande for mitt vedkommende. Takk for støtte :o)

    SvarSlett
  20. Der er du i gang, ser jeg. Personlig er jeg bakpå i kampanjeringen. Men jeg har forsikret meg om at mor mi har stemt på meg.

    SvarSlett
  21. Ojoj jeg prøvde å stemme, men fikk bare opp feilmelding, kanskje du har sprengt systemet? Uansett, jeg skal ikke gi meg, du fortjener mange stemmer! Lykke til!

    SvarSlett
  22. hei Elisabeth
    og gratulerer så mye med nominasjonen
    den har du jo ikke fortjent!! ;) hihi
    joda! og du får selvfølgelig min stemme!

    har aldri vært nominert til noe jeg.
    sånne konkurranser virker da vel også ganske skremmende, gjør de ikke?
    det er vel faren for nederlag som blr for skremmende for meg, regner jeg med.
    (teit jente med lav sjøltillit...)

    lykke til
    du er uansett min utkårede mamma/humør/hverdagsblogger. uansett! :)

    klem fra Åpent hus

    SvarSlett
  23. Oi oi.. Stemmekrig mellom Pia og Elisabeth? Dette må jeg jo bare følge iherdig med på. Videoen fikk meg til å glise et stort og bredt glis jeg sårt trengte i dag, så den fikk du et realt stjernepoeng for! =D

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...