mandag 10. mai 2010

Bakst = Husmorpoeng

Søndag kveld fikk jeg brått ånden over meg og bakte havrekjeks!

Oppskriften er fra Det søte liv og heter Havre & Bare Bær-cookies.



Når jeg plutselig får sånne ideer som at jeg skal bake, så er det ofte stor sjanse for at iveren blir drept av at jeg ikke har alle ingredienser i huset. Men jammen meg hadde jeg ikke både brunt sukker og sirup i skapet. Etterlatenskaper etter julebaksten...Jeg hadde ikke tranbær så jeg lempa oppi en håndfull ekstra rosiner. Til gjengjeld hadde jeg tilfeldigvis to forskjellige rosintyper. Jøss.



Varme, selvbakte kjeks med et glass en kopp iskald melk. Mmmmmm.

Dette kvalifiserer til husmorpoeng - helt klart!

Elisabeth

4 kommentarer:

  1. Terningkast 6 til deg. Det er ikke småtterier du flesker til med.

    Tror du den ånden blir hos deg lenge, eller?

    Klem

    SvarSlett
  2. Såg kjempegode ut! Hilsen sulten

    SvarSlett
  3. Absolutt husmorpoeng, ja - ser du ga deg selv en femmer?
    Nå nærmer det seg 17.mai OG snart har Henny navnefest, så nå må min indre husmor snart vekkes.

    SvarSlett
  4. Smykkas; Nei, gitt, den ånden kommer og går ganske fort...
    Mamma My: Takk, de var veldig gode.
    Pia: Må si du følger med i husmorpoenggivingen..

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...