onsdag 16. februar 2011

All by myself

Noen ganger er man heldig med utdeling av hotellrom når man er på jobbreise.

Noen ganger låser man seg inn på et nytt hotellrom og tenker "dette var ganske ok".

Noen ganger tenker man "Oj!"

Jeg låste meg inn denne gangen og tenkte "Oj" og "Hvor mange skal bo på dette rommet".


Urdårlig mobilbilde, but you get the picture, ja du får bildet, nei bare til låns å se på, nei jeg er ikke berusa, ikke ennå.

Men det er visst bare meg. Til tross for at det er sitteplass til ni personer til rundt sofabordet.

Veldig kjekt å være aleine egentlig når man ser det fancy vinduet mellom stue og bad. Utsikt til klosettet fra sofakroken er schtiiilig, men ikke så sjarmerende.

Med utsikt, eller var det innsikt...?


Synes forresten de burde ha plassert den 48 tommers flat screenen sånn at jeg kunne ligget i badekaret og glodd. Ja, ja, kan ikke få alt heller..

Elisabeth, working girl, nei nei, ikke en sånn som opererer fra ulike hotellrom...Hallooo.

.

25 kommentarer:

  1. Hehe, du skriver så utrolig bra og morsomt :) Deilig med stort hotellrom alene da :)

    SvarSlett
  2. Herreguden, wow - kos deg da! Håper du skal være flere dager/netter!

    SvarSlett
  3. Oi - der er det meninga man skal ha fest på rommet tydeligvis! Men fest OG vindu inn på do....njæææ....vet ikke helt, jeg...
    Du får kose deg iallefall!:o)

    SvarSlett
  4. Det så deilig ut..

    Jeg bodde på et billig hotell i Oslo i forrige uke, og der var det knapt nok en stol.. Rommet var sikkert på 2 m3 og da var det til og med oppgradert til et tvillingrom...

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. wow, for et rom:)
    Du blir nok den som må ha "Nachspiel", Elisabeth;)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  6. En gang i et tidligere liv arrangerte jeg diverse akademiske konferanser. Siden jeg var konferanseansvaerlig fikk jeg ALLTID det storste og beste rommet - hotellet visste hvem de skulle holde seg inne med, ja!

    Jepp, nachspiel hos deg!

    klem mette

    SvarSlett
  7. Wow, wow, wow.
    Men ja, -hva i all verden er det du jobber med? Blir rent nysgjerrig jeg nå, for jeg vil også ha en slik jobb. Reise - bo på et slikt flott hotell og ha muligheten til å blogge.
    Kos deg.

    SvarSlett
  8. Jøss, det var da et skikkelig rom ja. Med sitteplass til sååå mange. Skal du ha fest liksom? Kanskje ledelsen har bestemt at vor- og nachspiel skal foregå på ditt rom...? Working girl- eller ikke;).

    SvarSlett
  9. He, he, du er vel ikke på disse kanter? Da tar jeg gjerne turen:-)

    SvarSlett
  10. Ah, NICE! Det er skikkelig herlig å sjekke inn i "ensomheten" på et flott hotellrom å bare nyte litt alenetid, selv om man jobber. Meneh, utsikt til/fra do? Den skjønte jeg ikke helt altså... Men, så er jeg jo ikke akkurat noen interiørblogger heller, hehe ;o)

    SvarSlett
  11. Å! Elsker hotell...sikkert fordi jeg aldri er på hotell..

    SvarSlett
  12. Si fra hvis du vil ha selskap da, hehe..
    Herlig med stort rom!! Da jeg skulle på Riksen i desember bestilte jeg et dobbeltrom til meg og gubben...badet...kan ikke kalle det et bad en gang...en knøtt liten dusj, knøttliten vask og en dass...thats it!
    Men, har heldigvis også hatt sånn som du har nå :-))
    Nysgjerrig på hva jobben din EGENTLIG er nå, hehe...

    Klem fra meg som kommer på fest. TVERT!!

    SvarSlett
  13. ja her kan det bli folksomt.....

    SvarSlett
  14. He-he-he. Veldig vitti- working girl som gir bort bilder ;)

    Men ,o,j for et rom!! Virkelig ikke verst! Håper du koste deg med all plassen!

    SvarSlett
  15. Ja, noen ganger er det "ålreit"! Eg er også på hotell og tenkte; oj!! Men har ikkje vindu mellom stue og toalett.....

    SvarSlett
  16. Ca ti ganger større enn det eg nå oppholder meg på... Og åtte stoler meir. Men dette er heilt passelig, Er bare litt misunnelig på badekaret... Kunne trengt det etter at vi nå skal ut i snøen og ha ein times "teambuilding" eller kva det nå er vi skal...

    SvarSlett
  17. Rommet ser fantastisk ut!
    Høres deilig ut å være helt aleine også...
    Klem fra IGi

    SvarSlett
  18. Hvor er du? Jeg kommer gjerne!!

    SvarSlett
  19. Guri for et rom da!!!
    Tror aldri vi har hatt så stort rom...

    Kos deg masse - du kan jo leke grevinnen og hovmesteren, du i begge rollene:-) ELlers blir det et supert nachspiel rom, tihi..

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  20. Wow... Nachspiel hos deg da, med bad...;)

    SvarSlett
  21. Urk, opplevde noe liknende på Hotell 33 i Oslo. Glassdøra var riktignok frostet, men det var jo 5 cm glipe på begge sider av skyvedøra! Der VAR det faktisk mulig å sitte på do med lukket dør og se på TV! For ikke å snakke om hvor lydt det var ... :P

    SvarSlett
  22. Phuh, det var nå igrunnen godt at du ikkje jobbe fra ulike hotellrom, men holde deg te det eine. Og standsmessig ska det jo værr når det e snakk om kvalitetsvarer ;o)

    SvarSlett
  23. Du har ihvertfall plass nok, ingen tvil om det.

    Men badet ville jeg virkelig hatt helt i fred.

    Klem

    SvarSlett
  24. Jøss, det var rommet sitt, det! Imponerende!

    SvarSlett
  25. Glemte å informere deg om hva brele betyr (og håper ikke uvissheten har hindret deg i å nyte hotelloppholdet ditt..). Brele er tydeligvis et bergensuttrykk, og det betyr ganske enkelt "å kose".

    Så- da var den lille faktapillen servert :)

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...