onsdag 23. februar 2011

Sannheter

For en stund siden fikk jeg en såkalt award av fru Storlien. Takk takk. Mye kan sikkert sies om Innerst i veien, beautiful er bloggen også, jepp da. Og nå hører jeg plutselig hu derre Augilera i topplokket. You're beautifuuuuul.



Og for å være skikkelig beautiful skal man fortelle sju spennende og interessante sannheter om seg sjæl. Ohoi.

1. Jeg synes det er vanskelig å finne på sju spennende og interessante ting om meg sjæl.

2. Jeg er dårlig på å ta blogg-utfordringer som denne. Ofte går det i glemmeboka. Beklager.

3. Jeg like ikke å glemme ting.

4. Jeg liker svært dårlig at noen er irriterte på meg for at jeg har glemt noe. Selv om jeg har glemt at jeg har glemt det og dermed er helt uvitende om at noen eventuelt er irriterte på meg. Og tviler vel på at fru Storlien er irritert på meg, kanskje hun har glemt hele greia?

5. Jeg erkjenner sjelden at jeg har glemt noe.

6. Jeg tror jeg har en enorm hjernekapasitet.

7. Jeg er dyktig på å juge for meg selv.

Ha, den synes jeg jeg fiksa bra, om jeg må få si det selv. Hva? Du mener jeg glemte en sannhet? "Helt uten selvinnsikt", sier du?

De som tenkte det, får selv prøve å finne på sju interesssante og spennende ting om seg sjæl. Tar du utfordringen?

Elisabeth ♣

.

10 kommentarer:

  1. Æh, nei. Likte bedre den awarden jeg har fått. Konkret og saklig.
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. haha..nei tar den ikke, den blir omtrent som din.:-))

    SvarSlett
  3. Ikke glem å ha en god dag:O)

    SvarSlett
  4. Ja, vet du, nå har jeg vært skikkelig sår og trist altså...Eller, nei jeg hadde visst glemt hele greia og skulle inn og s ehvem du hadde fått awarden av...
    Det er lett å glemme slike greier, jeg har en gangende følelse av at det er en eller to jeg ikke har svart på også.

    SvarSlett
  5. Jeg tar den ikke, men vil gjerne få sagt at du nok ikke er så veldig annerledes enn oss andre, tross alt;-D

    He en fin dag!

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  6. Den satt. Jeg er håpløst dårlig på å følge opp slike awarder, så det var godt å se at vi er flere som har det slik.

    Klem

    SvarSlett
  7. Så flink du er - jeg er håpløs på sånne utfordringer...

    SvarSlett
  8. Slett ikke verst det der, Elisabeth ;-) Syns det begynner å bli litt vanskelig jeg også....Fikk 3 stk på ei uke, og det er da måte på hvor spennende jeg er :-P

    Ikke glem å ha det fint da - klem Siv

    SvarSlett
  9. He he jo ikke lett å være spennende på en kjedelig hverdag, men denne taklet du bra ;)

    SvarSlett
  10. Heisann, takk for koselig besøk:)
    Det er bra ingen er like.
    Jeg tar ikke utfordringen over,
    men den under ville sette ganske
    lik ut som din, ettersom vi deler navn;)
    Tusen takk for elge-humoren!
    Lo meg gløgg i hjel, men "turde" ikke
    legge igjen en kommentar...kanskje en av mine sannheter?
    Fortsatt koselig onsdags-kveld!

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...