onsdag 2. februar 2011

Sånn helt med vilje?

Du tror vel ikke Rica har plassert snackutvalget på hotellrommet sånn rett foran tv'n sånn helt med vilje?



Men 31 kroner for en Kvikk Lunsj gjør det heller lett å avstå. Ikke at jeg ikke har råd til 31 kroner, men det er et forbanna prinsipp. SÅ mye ekstra gidder jeg ikke betale for tilgjengeligheten. Æda bæda!

Men hva gjør tv2 på seksern og tv3 på firern, uorden i kanalrekka - men jeg skal takle det også.

Elisabeth koser seg på eget rom og lengter ikke hjem til viftehelvetet

18 kommentarer:

  1. Jeg har nok problemer med å avstå - til tross for prisen.

    SvarSlett
  2. Antar det er bedre stemning på et hotellrom sammen med tv og sjokolade, enn hjemme sammen med viften :o) Kos deg - med eller uten sjokkis!
    Og ja, det er utrolig irriterende når kanalrekka ikke er som den skal!

    SvarSlett
  3. Åh, håper du har kost deg-noen av oss andre elsker nemlig hotell..!
    Sjokolade kan du heller kjøpe nede i butikken -jeg ser også det prinsippet.
    :)

    SvarSlett
  4. Har null problem med å avtså fra sjokolade, er heldigvis ikke så VELDIG glad i det..men kvikk-lunch er godt da...men ikke til den prisen. Må jeg absolutt ha meg noe digg på hotell kjøper jeg det med meg fra en butikk..

    Ha en flott dag og klem fra meg :-)

    SvarSlett
  5. Helt klart en prinsippsak, ja! Men kos deg på hotell da, du :-)

    SvarSlett
  6. Kjøp det samme på Rema, plasser det foran TV`n, og kos deg. I fred og ro

    SvarSlett
  7. ;-))) Nyt hotelltilværelsen!

    Ønsker deg en super dag!

    Klem fra Carina

    SvarSlett
  8. haha..bedre med en kvikklunsj til 31 enn viftehelvete.:-) kos deg.:-)

    SvarSlett
  9. ja helt enig i det med de 31 kronene!i forhold til hva det koster i butikken er jo det ran!

    SvarSlett
  10. Jeg hadde labbet ut og funnet en vanlig butikk hvis fristelsen ble for stor.

    Godt at du trives i din "nye" bolig. Viftene du snakker om kan få hvem som helst til å gå fra konseptene.

    klem

    SvarSlett
  11. Ingen tvil, hotelgodisen kan de ha for seg selv, blodpriser!! Sender de stuepikene ned for å kjøpe det på dyreste butikken i byen eller?
    Nei, finn nærmeste Kiwi/ Rema og kos deg med 3 ganger så mye for samme prisen;-D

    Klem fra Grete

    (PS!Sikker på at du ikke hører vifta når du lukker øynene, he he, nå var jeg slem;-()

    SvarSlett
  12. Melkesjokolade er liksom min sjokolade. Og har alltid vært det.

    SvarSlett
  13. Men hva med smilen, melkesjokoladen, nøttene eller firkløveren? Prøv å åpne de bare pittelitt i hjørnet, ta en aldri så liten bit, og pakk papiret forsiktig igjen...

    Kanskje det funker?
    :-)

    SvarSlett
  14. He he, d er nok neppe tilfeldig... Du får gjøre som de sier over her, gå ut og kjøp deg en sjokolade (eller 7...) og legg deg på senga og kos deg:-)

    SvarSlett
  15. Kos deg masse på hotellet og du 31 kroner for kvikklunsj er rene ranet spør du meg

    SvarSlett
  16. Det så jo litt digg ut. Kjøp deg en sjokolade og føl deg som en crazy diva. Bare èn ;)

    SvarSlett
  17. Heisann!!

    Kos deg på tur:)

    Tenker du nyter friheten fra viftehelvete,det unner jeg deg:)

    Ha en fin torsdag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...