lørdag 10. desember 2011

Gjettekalender - luke 10

Nissa synes dere er skikkelig flinke til å gjette. Jepp, det var et strykejern i gårsdagens pakke.

Pose


Husmødre som er opptatt av å kle kaffebordet med flat duk, trenger et strykejern. Andre husmødre dropper heller hele duken. Nissa kjenner ikke så mange husmødre av den første sorten.

Men Nissa har pakka inn flere gaver nå, han er skikkelig i siget. Det er jo mer som den husmora med flat duk trenger på kaffebordet sitt. Noe for rensligheten.


Hva skjuler nissepapiret?


Gjettekalenderen er årets julekalender Innerst i veien. Den er ikke sponsa og det deles ikke ut flotte premier, men er for alle som liker gjettekonkurranser.

14 kommentarer:

  1. Servietter, eller en god nisseklut...
    Eller en kaffetallerken, eller.....

    SvarSlett
  2. Kommer an på innholdet det da vell ;) Hehe...en skål for hvert sitt bruk kanskje?

    Broren min skulle på Sanvika Storsenter med familien idag. Han så ikke lyst på det. Kanskje det var roligere enn han trodde der også da..

    Jeg hadde jo tenkt å gjette servietter, men må slå til med noe annet nå da...Hmmm kan det være et par underbukser ;)

    Fin fin kveill te dæ Elisabeth!

    SvarSlett
  3. Servietter;) Jeg kaller mine duker strykefrie..de glatter seg ut under og etter bruk;)
    Nyt kvelden!!

    SvarSlett
  4. Juleservietter!!! Jeg hadde strøket glatt hvis jeg hadde gått opp i eksamen i juledukstryking...

    SvarSlett
  5. Spisebrikker. Med hjerter.

    SvarSlett
  6. Servietter er jo allerede brukt opp .... et fat , satser jeg på ;)

    SvarSlett
  7. Jepp, jeg tipper også servietter! :)

    Fin kveld søte du, klem

    SvarSlett
  8. Ein slik dings til å ha serviettar i, på bordet??

    SvarSlett
  9. Tipper det er en pakke servietter, som flere andre :-)

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...