fredag 23. desember 2011

Gjettekalender - luke 23

Nissa reiser ridende på en olm katt når han skal ut og nisse.



Framkomstmiddelet er ikke helt samarbeidsvillig og pålitelig så han holder seg godt fast i pelsen på dyret.

Det er lille julaften, kvelden da mange pynter juletreet med "Grevinnen og hovmesteren" på fjernsynet i bakgrunnen. Eller til tonene fra Odd eller Sissel eller Peter eller Christer, alt som kan få en i julestemning.



Nissa har også tatt fram juletreet. Hva er treet til Nissa laget av? Det er denne kalenderens aller siste spørsmål.

Løsning, og siste luke i gjettekalenderen, presenteres i morgen, julaften.

Gjettekalenderen er årets julekalender Innerst i veien. Den er ikke sponsa og det deles ikke ut flotte premier, men er for alle som liker gjettekonkurranser.

17 kommentarer:

  1. Trolldeig!!
    Snarvisitt innom;)
    Ønsker deg og dine ei god og trivelig jul!!
    Juleklem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Nå var det mange innlegg her jeg ikke hadde fått med meg...Hektiske dager, men nå tar vi juleferie. Har nesten fått tømt huset i skogen - gjenstår et lass fra garasjen. God jul til deg og dine!

    SvarSlett
  3. Plæstikk fæntæstikk ;)

    SvarSlett
  4. Har sendt gubben og ungene til svigers i Moss, så jeg kan ta det med ro litt her hjemme alene.
    Middag der ute imorgen....

    Håper dere ble ferdige med sølvpussen ;) Genialt å sette vesla i arbeid.

    Kos dæ med dine i jula!
    Klæm Siw

    SvarSlett
  5. fimoleire?

    Ønsker deg og dine en riktig god jul!
    Håper dere får gode juledager!
    Juleklem Tonje

    SvarSlett
  6. Stearin, et stearinjuletre med glitter!

    God jul til deg og dine!

    SvarSlett
  7. Jeg har ikke rukket å bli med i gjettekalenderen din, jeg, men må gjette på at treet er sydd av retrosengetøy...;D

    God jul!

    SvarSlett
  8. Jeg tror det er tova av ullgarn!

    Du og dine må ha en riktig god jul Elisabeth
    klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  9. GOOOOOOO JUL Elisabeth!
    Ingen tid til gjetting, her skal tre pyntes før midnatt!

    KLEM!

    SvarSlett
  10. Disse spørsmålene ligger langt over min hjernevirksomhet i disse dager, Har gått ut av barnehagen med blå poser to dager på rad.....Så jeg nøyer meg med å si gledelig , gledelig jul til deg fra meg, Ellen

    SvarSlett
  11. Eik?
    ;)

    Ynskjer deg og dine ei strålande julehøgtid:) Juleklem frå meg!

    SvarSlett
  12. Lerketre?

    God jul i stua, stor klem!

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...