torsdag 8. desember 2011

Gjettekalender - luke 8

Gårsdagens konkurranse var litt mer vrien. Nissa vender hjem fra julemarkedene i Berlin og er klar for å pakke inn julegaver.

Men når man skal pakke inn gaver trenger man diverse pakke-stæsj. Men hallo,
har du pakka inn dette nødvendige pakke-stæsjet, Nissa?!

-Ja, jeg får ikke kommet i gang med julegaveinnpakking før noen har gjetta hva som er inni pakka.




Kan du hjelpe Nissa? Hva er inni pakka, det Nissa trenger for å pakke inn alle julegavene fra julemarkedet i julepapir før julaften?

Løsning og ny oppgave i morgen, vi sees!


Gjettekalenderen er årets julekalender Innerst i veien. Den er ikke sponsa og det deles ikke ut flotte premier, men er for alle som liker gjettekonkurranser.

24 kommentarer:

  1. Gavebånd. Til-fra lapper.
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. Jeg går også for taperullen. Men på sånn "dispenser", tror jeg! :D

    SvarSlett
  3. Hyssing, eller tape.

    Dumpa innom deg og dette var gøy!

    Ha ei fin førjulstid!

    Klem

    SvarSlett
  4. Tenkte straks på teipdispenser (med teip)

    SvarSlett
  5. Tæip. Sikkert lov å skrive det sånn? Med holder. Det trur jeg! Gikk glipp av innlegget i går. Hadde selvfølgelig gjetta Berlin, selv om jeg aldri har vært der ;)

    SvarSlett
  6. Det er tape til kr 12.50, kjøpt på Nille ;))

    SvarSlett
  7. Det er sånne små ruller med gavebånd :)

    SvarSlett
  8. jeg tror det er en snelle med bånd.
    artig med litt gjetting! hihi

    SvarSlett
  9. Jeg går for tape:o)
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  10. Scotch tape med dispenser!

    SvarSlett
  11. limebånd, bånd og gavelapper

    SvarSlett
  12. Tapedispenser ser jeg levende for meg ?

    SvarSlett
  13. HIhi, den NIssa assa.
    Tipper det er gavebånd og godteri. For litt må man jo unne seg når innpakknings strevet står på som værst!

    SvarSlett
  14. På tide jeg oppdaga den festlige kalenderen din! Ikke så mye bloggesurfing i det siste nei :(
    Jeg tipper det er en tapedispenser!

    SvarSlett
  15. Tejp. Og sånn bånd. Rødt eller gullfarget.

    SvarSlett
  16. Gaveband, regner jeg med. :-) Og kanskje en pepperkake eller tre slik at man ikke lider noen nod mens man pakker?

    SvarSlett
  17. Dette er taperullen! Med sånn tåkefarget tape som egentlig ikke blir så usynlig som man håper når man pakker inn.

    SvarSlett
  18. Hva hvis det er noe heeeelt annet?

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...