mandag 19. desember 2011

Gjettekalender - luke 19

Nissa slikker seg om munnen og sikler på sine Brune pinner / Karamellsnitter / Kolakaker.


Må si jeg er imponert over alle de kunnskapsrike bakemesterne som enkelt gjetta riktig. Jeg hadde ALDRI klart denne. 

Etter baksten trenger Nissa pleie for kropp og sjel. Det finner han i dagens pakke. 


Pakka er ca. 25 cm lang, men det betyr ikke at det som er inni er like langt.....Ja, dette er en skikkelig lureinpakning. Det er to harde ting inni. Den ene for pleie av kropp, den andre for pleie av sjel - gjennom en kroppsdel. Og ellers ingen sammenheng mellom de to.

Så her er det bare å gjette fritt! Hva inneholder pakka?

Løsning kommer selvfølgelig i morra. 

Gjettekalenderen er årets julekalender Innerst i veien. Den er ikke sponsa og det deles ikke ut flotte premier, men er for alle som liker gjettekonkurranser.

19 kommentarer:

  1. Så kul kalender du har :)
    Merker desember er ein travel månad, så eg heng ikkje like godt med på andre bloggar då ;)
    Hm... Eg trur kanskje det gøymer seg sjokoldae og musikk :)

    Klem frå TanteB

    SvarSlett
  2. Massasjeolje og cd med beroligende musikk.. (mmm..det hadde vært noe det.. )

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. En boks med valium (ja, jeg er der igjen), og en sovemaske.

    SvarSlett
  4. Den ene tingen er en ryggbørste.Den andre må være en cd med Sølvguttene som synger julen inn :D
    Ellen :)

    SvarSlett
  5. orker ikke tenke på sånt nå.. litt stressa om dagen, så dropper gjettinga. Ville bare si, at siden du var eneste deltaker i min give-away var du en selvsagt vinner! Så om du vil ha tilsendt den familieplanleggeren ønsker jeg meg en adresse.... :)
    (og har du sendt den, så har jeg ikke sett det i mailboksen min.. og sikkert klart å slette den..)

    SvarSlett
  6. Prozac og massasjolje. Du har helt rett, jeg lager ikke ting nupsete rosakort. *blærk*

    SvarSlett
  7. Vin og badeolje.
    Selvfølgelig.

    SvarSlett
  8. Siden jeg ikke aner, men vil tippe noe annet enn resten på trass......: Yoga-dvd for avspenningsøvelser, og en trenings-dvd for oppstramming av slappe muskler, her og der..

    SvarSlett
  9. tror førstemann var inne på noe- cd og skumbad tipper jeg også.

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...