torsdag 15. desember 2011

Gjettekalender - luke 15

Nissa hadde latt seg friste av disse godsakene. Egentlig litt for fine for en enkel nisse, men noe luksus skal man unne seg. Og det var jammen meg flere som hadde greie på sånt og gjetta riktig - bravo!



Gomlende på eksklusiv sjokoladenøtt har Nissa i det siste iakttatt denne sydama han hospiterer hos i aksjon. -Hva er det hun holder på med, undres han.



Hva slags dyr skal dette forestille?
Det er ikke et norsk reinsdyr i alle fall...

Ja, det er dagens spørsmål.

Gjettekalenderen er årets julekalender Innerst i veien. Den er ikke sponsa og det deles ikke ut flotte premier, men er for alle som liker gjettekonkurranser.

21 kommentarer:

  1. En slags "geit"?????? ;)

    SvarSlett
  2. Det er definitivt en gaselle...og den er grasiøs;)

    SvarSlett
  3. Kjæresten foreslår gnu, men jeg tror jeg holder med de andre og sier gaselle :-) Fint blir det nok uansett!

    SvarSlett
  4. Ein svært hjulbeint kamel? Sett bakfra, der begge puklane har ramla ned til sidene...
    Neida.. gaselle høyres, og ser, mykje finare ut :)

    SvarSlett
  5. Ja, kamel når du ser den oppned,altså;)

    SvarSlett
  6. Ha ha ha, jeg ler av dere assa, dere er go'e!

    SvarSlett
  7. Å, jeg tror til og med jeg har en mistanke om hvem som skal få den! Hun jeg tenker på har nemlig en datter som var veldig opptatt av "ipala" da de bodde i Mosambique. Kunne hvertfall passet godt til henne...

    SvarSlett
  8. Hornbukk....? ;)


    Artig kalender du har laget!! Her har hjernen stoppet litt, så kommentering har det vært elendig med den siste tiden. :/ Satser på roooolig juleferie, med unge i barnehagen og mor på sofaen. *ler* Jaja, i alle fall én av dagene. ;)

    SvarSlett
  9. herre.
    det er jo Rudolf.
    hellooo!!!

    SvarSlett
  10. Kjole med geit. Det må da passe fint til en geitemor med brekende (masende) unger.

    SvarSlett
  11. En frosk i farta, vel!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  12. Ser ut som en impala eller en gaselle - klarer ikke å bli helt enig med meg selv ;-)

    Ha ei riktig fin helg - klem Siv

    SvarSlett
  13. Det er selvsagt en antilope.

    Til juletreteppet?

    SvarSlett
  14. Impalaen er applikasjonen på noe som skal bli en kjole.

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...