lørdag 31. desember 2011

Mission accomplished

I januar satte jeg så kjekt opp noen mål for 2011. Du finner dem i høyremargen.

Ett etter ett har målene blitt oppnådd. Kun ett sto igjen; Sy juletreteppe som vil gjøre folk stum av beundring.

Snakk om å være kjepphøy.

Og utover høsten tynga dette juletreteppeprosjektet meg mer og mer, dette teppet som skulle bli ulikt noe noen noensinne hadde sett før, som skulle ta pusten fra enhver.



Det er ikke med lite stolthet og lettelse jeg kan opplyse om at jeg fullførte det siste av mine mål for året!



Under årets juletre ligger nå et teppe, et helt unikt teppe som ingen har sett maken til tidligere, vil jeg påstå.



Et teppe i rød strie med stramme trær i ulike stoffer. Noen trær ser ut som de har møtt Dagmar, men det gjør det jo helt klart unikt, sant?


Og mens du ligger på gulvet og gisper etter luft, smetter jeg inn et

GODT NYTTÅR!!!!

Tusen takk for følget i 2011, håper du henger med til neste år også.

Elisabeth

34 kommentarer:

  1. kjempe fint teppe syntes jeg......enkelt og fint

    Ønsker deg et GODT NYTTÅR så blogges vi i 2012

    Klem fra Lappeline

    SvarSlett
  2. Det er jo Dagmar-trærne som gjør teppet ditt unikt!! Digger det :)
    Godt nyttår til deg også!!
    Gleder meg til 2012 sammen med deg :)
    Klæm

    SvarSlett
  3. Jeg snapper etter pusten her jeg sitter. Fantastisk! Enestående! Og ikke minst fint og unikt! :o)

    Godt å høre at noen er kommet i mål med forsettene sine. Ikke alle som har det...

    Riktig godt nytt år til deg og dine! :o)

    SvarSlett
  4. Du altså, flinka!! Det ble jo kjempeflott:-)
    Jeg er forholdsvis ny følger av bloggen din, og er veldig glad for at jeg oppdaget deg. For her er det morsomt å være:-) Godt Nytt År!!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  5. Imponerende! Og veldig kult. Dagmar er i vinden, så at trærne er skeive gjør da ingenting. Takk for følget, gleder meg til fortsettelsen! Klem fra andre sida av skogen

    SvarSlett
  6. Wow!! Utrolig flott! Fineste juletreteppe jeg noen gang har sett! Digger juletreapplikasjonene dine. Superflotte!

    Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!

    Klem

    SvarSlett
  7. Der kom du i mål for 2011, og eg bøyer meg ii granbarnålene av beundring :)

    Eg gleder meg til kvart nytt innlegg frå deg. Dei er med på å gjere kvardagen god.
    Ønskjer deg og dine eit godt nytt år!
    Sender over ein klemz også :)

    SvarSlett
  8. Supert juletreteppe!
    God nyttår til deg, mann og barn :)

    SvarSlett
  9. Gisp!!! Kjempeflott!
    Takk for følget i 2011 og godt 2012 til deg og dine!
    Misunneligpåteppet-nyttårsklem fra Inger ♥

    SvarSlett
  10. Garantert helt unikt juletreteppe.....ønsker deg og dine et godt nytt år.

    SvarSlett
  11. Teppet var både lekkert og unikt!!
    Takk for trivelig lag i 2011, og et godt nytt år ønskes deg og dine!!..så blogges vi igjen!
    Nyttårsklem fra meg;)

    SvarSlett
  12. giiiisp!
    godt nyttår ( i morgen)
    takk for det gamle:)

    SvarSlett
  13. Impo!! Det der hadde eg ALDRI klart... GRatulerer med fullført liste! Det hadde eg heller aldri klart;) Godt nytt år i vente til deg og dine, klem!

    SvarSlett
  14. Veldig flott teppe :)

    Godt nytt år og GRATULERER!

    http://www.egedenne.com/2011/12/og-vinnerene-av-gulrot-bertas.html

    SvarSlett
  15. Lite er så godt som følelsen av å nå sine mål! Fint og unikt!

    Riktig godt nytt år til deg og dine!

    Klem Mette

    SvarSlett
  16. Flott teppe, veldig imponert over at du klarte hele lista.Har du forresten skrevet om når du var egoist?

    SvarSlett
  17. Åshild, nei jeg har i grunnen vært egoist litt gjennom hele året, prioritert sysler som har gitt MEG noe framfor hele familien. Tenker da på syprosjektene.

    SvarSlett
  18. Fint teppe du fekk i hop!
    Godt Nytt År!

    SvarSlett
  19. Gosh! Du klarte det - både et flott teppe og i tide! Ikke verst, altså.

    Ha en flott nyttårskveld!

    SvarSlett
  20. ha ha, fantastisk! bra jobba! godt nytt år til deg også!

    SvarSlett
  21. Takk for laget i 2011! Fint teppe du har sydd. :)
    Ynskjer deg og dine eit godt 2012!

    SvarSlett
  22. Utrolig!! Jeg er stum! ;o)
    Ønsker deg et godt nytt år, og gleder meg til å følge deg videre i 2012. Takk for kommentarer gjennom 2011 på min blogg!

    Klem, Camilla

    SvarSlett
  23. Jeg er stum av beundring (og det er ikke så lett å stoppe kjeften på meg altså) - det ble kjempefint og unikt :-))

    Har hatt det fint her hos deg dette året, og gleder meg til å følge deg også neste år :-)

    Riktig godt nyttår til deg og dine - klem Siv

    SvarSlett
  24. Bare det å fullføre nyttårsforsettene sine er imponerende! Teppet var flott og du har all grunn til å være stolt av deg sjøl. Gratulerer med Gulrotbertas pris, og gleder meg til å følge deg neste år! P.S. Når det gjelder sånne tekniske ting som den bloggrollen så aner jeg ikke hvorfor du ikke kan legge meg inn der, men kan spørre de som har support hos meg. Ha en fin feiring, og et godt nyttår!

    SvarSlett
  25. Jeg henger med! :-)

    Takk for mange flotte innlegg og for et hyggelig bloggbekjentskap.

    Flott teppe!

    Godt nyttår ønskes deg og dine fra bare lille meg.

    SvarSlett
  26. Takk for det gamle og et riktig godt nytt år! :)

    Klem fra Trollmora!

    SvarSlett
  27. Godt nytt år, Elisabeth!

    Teppet er fint det. Selv droppet vi teppe i år, vi har jo verdens fineste røde gulv!

    SvarSlett
  28. Så flink du er! =]

    Ønsker deg et supert godt nytt år!
    Gleder meg til å følge deg videre i 2012!

    Jej!

    =}

    SvarSlett
  29. ... og jeg sier bare "wow"....! For et flott juletreteppe! Jeg er stum av beundring! :o)

    Selve målsettingen din er jo Bridget Jones-aktig i formuleringen, og hun har jo også evnen til å dra det i mål når det virkelig gjelder... Uten sammenligning forøvrig, da...

    Du kan være stolt av deg selv!

    Mvh HildeSu :o)

    SvarSlett
  30. Knallstilig! Fin kant og fine trær - mye mer stas med ordentlige trær enn sånne genmodifiserte symmetriske greier:-) Og godt nytt år!

    SvarSlett
  31. Kjempefint!!!IL

    SvarSlett
  32. Sitter og gisper stort etter luft, og trekker enda med på smilebåndet. Tøft! =D

    SvarSlett
  33. Juleteppet ble skikkelig flott!

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...