onsdag 14. desember 2011

Gjettekalender - luke 14

Nissa er som kjent en tradisjonell, bondsk nisse med naiv karakter. Men Nissa kan også gjøre nissestreker. For skal vi virkelig tro på at at pyntehjertet skal henge i dusjen?



Det var det jo ingen som hadde gjetta seg fram til. Men flere foreslo dodøra, så det var nesten nesten....

Selv om Nissa liker tradisjonell julepynt, så lar han seg friste av godsaker innpakket i gullpapir.



Dagens nøtt er: Hvilken godsak skjuler denne pakka?

Da er det bare å gjette, løsning i morgen.

Gjettekalenderen er årets julekalender Innerst i veien. Den er ikke sponsa og det deles ikke ut flotte premier, men er for alle som liker gjettekonkurranser.

18 kommentarer:

  1. Mmmm, en deilig marsipangris i eske!

    SvarSlett
  2. Dette må være en halv kilo gult, fett, fløtebasert gull.

    SvarSlett
  3. EN Nidar marsipangris...opplagt. ;-)

    SvarSlett
  4. To poser julete og en marsipangris i midten!

    SvarSlett
  5. Gjetter på en ny pakke, nemlig en matpakke. Kanskje med smør og sukker på siden jeg har høst at nissen er glad i søtt.

    SvarSlett
  6. Stor marsipangris fra Nidar tror jeg;-)

    SvarSlett
  7. Ferrero Rocher! Best i verden :-P

    SvarSlett
  8. Jeg ble litt sjokkert og nysgjerrig på den oransje dingsen til høyre på såpehylla...? Det er ikke noe likt du har pakka inn? *Elisabeth sjokkerer bloggverdenen?*

    SvarSlett
  9. Jeg tipper også marsipangris :)

    SvarSlett
  10. Slenger meg på et par andre her og tipper Ferrero Rocher - i en sånn plasteske.

    SvarSlett
  11. ja det må være ferrero rocher, tror jeg.

    Men hjertet i dusjen altså? javel...tåler vann?

    SvarSlett
  12. Tine, belgisk, dansk eller svensk?

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...