lørdag 24. desember 2011

Gjettekalender - luke 24

Mange gode forslag, men Nissas juletre er av det heklede slaget!


Og høyt i toppen den røde stjerne! Bloggens kalender-stjerne.

Dermed var gjettekalenderens siste luke åpnet. Det blir ikke mer å gjette på i dag. Om du da ikke vil prøve deg på å gjette innholdet i noen av pakkene under treet, det store treet.

Tusen takk til alle dere som har gjetta dere gjennom hele desember. Tusen takk for alle gode gjetninger, alle ville forslag og rette svar. Dere har sørga for underholdning under juleforberedelsene.


Heeeeelt naturlig å ligge under ei dyr gran sammen med ei nisse, omgitt av pakker, med mobilen hevet og fingeren på "utløseren". Helt normalt.

God jul, kjære dere!

Elisabeth og Nissa

14 kommentarer:

  1. Hei!
    Ønsker deg og dine en fredelig og god julefeiring!

    Beklager at jeg ikke har vært en flitig gjest hos deg i desember, men julekalenderen min har tatt all tid! Det blir nok mer tid til bloggbesøk på nyåret!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  2. Stilig hekletre.
    Mykje som er heilt naturleg når det gjeld blogg ;)
    God jul til deg!

    SvarSlett
  3. Ser helt normalt ut ja! God jul til deg og dine ♥

    SvarSlett
  4. Jeg har vært elendig på oppfølging av gjettekalenderen. Vært elendig på oppfølging av egen blogg også nå i desember. Men jeg vil ønske deg og dine en riktig fin jul, Elisabeth! Kos dere masse. :-)

    SvarSlett
  5. Oppskrift på heklet juletre?

    Og - det nye juletreteppet, ligger det under alle gavene?

    Forøvrig - god jul.

    SvarSlett
  6. ..bare som snarets innom deg, innerts i veien, for å gi deg en juleklem! Ha en god jul, setter sånn pris på deg!

    SvarSlett
  7. Ja det er jo HELT naturlig liksom.....
    Ha ei flott julefeiring :))
    Jeg psyker meg opp til Dagmar kommer...
    KLÆM

    SvarSlett
  8. GOD JUL til deg og dine!!
    Juleklem fra meg!!
    Heidi :)

    SvarSlett
  9. Helt normalt etter at man har oppdaget blogging..helt normalt!

    ha en strålede jul! Takk for morsom gjettelek gjennom adventstia. :-)

    SvarSlett
  10. HIhi, Helt naturlig stilling ;) Har rullet meg rundt på gulvet i dag jeg og! Julen er her og det føles så bra! GOD JUUUL!

    SvarSlett
  11. God første juledag! :)
    Jeg er innom for å ønske deg og dine en riktig god jul og et fremgangsrikt nytt år! :)

    SvarSlett
  12. Tusen takk for koselig hilsen, riktig god jul til deg også, Elisabeth:-)
    Håper du koser deg nesten i hjel, hehe...

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett
  13. Veldig gøy kalender, Elisabeth!

    Ønsker deg og dine en riktig god jul.
    Juleklem Tonje

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...