fredag 9. desember 2011

Gjettekalender - luke 9

Nissa har pakka ut tapen.
Det var mange som hadde gjetta riktig. Det skal jo være litt vanskelig og litt lett. Og litt sånn passe.



Nå som utstyret er på plass kan Nissa konsentrere seg om å pakke inn julegaver. Denne pakka er til en skikkelig husmor, et grepa kvinnfolk som liker å holde hjemmet plettfritt, sølvtøyet skinnende og juleduken krøllfri.



Hva tror du befinner seg innenfor papiret?

Løsningen kommer i morra.

So long!

Gjettekalenderen er årets julekalender Innerst i veien. Den er ikke sponsa og det deles ikke ut flotte premier, men er for alle som liker gjettekonkurranser.

23 kommentarer:

  1. Den er i allefall ikke til meg, for jeg hater strykejern... ;)

    SvarSlett
  2. Slenger meg på og stemmer i for strykekern jeg også;).

    SvarSlett
  3. Eg også tenkte umiddelbart strykejern.. Alternativet er bærplukkar..;)

    SvarSlett
  4. Tipper strykejern, men aupair hørtes ut som et veldig godt tiltak! ;-)

    SvarSlett
  5. Enig med Guri. Alternativt kan det være ei medisterpølse.

    SvarSlett
  6. Ut fra formen må jeg gjette på strykejern, men trenger hun det hvis hun allerede har en krøllfri juleduk?

    SvarSlett
  7. Dette er definitivt et strykejern!!
    Nyt helga, klemmings;)

    SvarSlett
  8. Strykejern, kan vel ikke være noe annet. Ellers er jeg temmelig fjern når det gjelder såkalte husmorlig sysler. Jeg har da mann!

    SvarSlett
  9. Strykejern tipper jeg:)

    Nyt helgen med dine:)

    Klem på klem

    SvarSlett
  10. Strykejern, uten tvil. Men stryker du sølvtøy også??? Eller skjønte jeg ikke nå kanskje.. ;) Lurer på om jeg skal pakke inn mitt strykejern også. Liker ikke stryke!

    SvarSlett
  11. Ho gjev jernet denne husmora ;)

    SvarSlett
  12. Strykejern. Morsom julekalender, forresten!

    Fin helg!

    SvarSlett
  13. Slenger meg på valium....i tilfelle man stryker med..

    SvarSlett
  14. håper det er min eks...

    han er ekstremt god på å stryke

    klarer nok lære han å pusse sølv også

    å si det er han!

    SvarSlett
  15. Jeg håper det er en hjelpende hånd.... men det høres forresten litt makabert ut!?

    SvarSlett
  16. Jeg pleier å si noe annet enn alle andre, men det har vist seg å være en dårlig strategi. Siden jeg hadde rett i går, bortsett fra merkenavnet... så smeller jeg til og gauler: STRYYYYYYKEEEEJEEERN! jeg også. :-)

    Ha en fin kveld

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...