onsdag 15. september 2010

Bææææææ





Elisabeth ☺

14 kommentarer:

  1. Oj, så du har allerede hatt fårikål på bordet.

    Det trengs ingen skraping for å kjenne den lukta.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  2. Hehe.. "Nå også med lyd, bilde - og duft". ;)

    Fårikålens dag kommer snart i Huldreheimen også gitt. 4 lam hentes i morgen, så da bes det snart inn til egenprodusert lammekjøttlag, med fårete smil og uttalelser som tilbehør. Kvier litt for å gumle selv da, for jeg har jo stelt disse dyra.. Itte så lætt å leike bondekjærring med bløtt hjerte.

    Kos deg med både duft og smak! - Mens jeg hører lyden her ute. :)

    SvarSlett
  3. Namme nam,misunner deg skikkelig, men her blir det fårikål til helga, er ikke høsten uten ;oP
    Herlig "knapp" du hadde der, kjente lukta helt hit jeg;oD


    Ha en bææære herlig kveld på sofaen med bukseknappen åpen!

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  4. Jeg skraper og skraper, Elisabeth, men jeg kjenner ingen lukt?...Gjør jeg noe galt? Eller er det kanskje maskinen min? Får skrape videre...

    SvarSlett
  5. Nei og nei. Har de havnet på tallerkenen allerede? Må jeg installere noe for å få lukt?

    SvarSlett
  6. Verdens beste middag som lukter nydelig :-)
    Klem Igi

    SvarSlett
  7. Må jeg bruke neglen når jeg skraper? En mynt, nøkkel? Fårikål er godt! :o)

    SvarSlett
  8. Øhhh? Eg er sikkert gal,for eg kjenner lukta!

    SvarSlett
  9. Jeg har samme problem som Pia! Hjelp?
    Men jeg misunner deg! Her ligger kjøttet i fryseren og kålen i skapet i påvente av at noen er hjemme lenge nok til å få laget livretten!

    SvarSlett
  10. Dett i skaftet som jeg er, kjenner jeg ingen lukt. Men fårikål er nammenamm!

    SvarSlett
  11. Åh, namnamnam! Fårikål er så godt! Fikk skikkelig lyst på det nå, men det var kanskje hele poenget? :)

    Koselig at du vil være med på give away inne hos meg. Lykke til! Jeg har vært innom bloggen din før og liker måten du skriver på de morsomme innleggene dine på :) Herlig blogg, hit kommer jeg gjerne igjen :)

    Ha en finfin uke!
    Klem Karina

    SvarSlett
  12. Når fårikålen kommer på bordet, da er det høst!!!! Å jeg elsker fårikål!!!!

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...