torsdag 16. september 2010

Nå telte han deg også....

"Et problem for bloggnorge er at vi har for lite tall og data på hvem som blogger, hvor og hvorfor. Dette holder stort sett de forskjellige bloggnettverkene for seg selv – og gjør at mange baserer sine synspunkter om blogging på tipping. Dette vil vil gjøre noe med, og arrangerer derfor første store bloggundersøkelse i Norge – og der trenger vi DIN hjelp!"

Dette skriver Thomas Moen, som lever av å snakke, utvikle og lære mennesker om sosiale medier i Norge.

Jeg synes det er helt ok å bli telt så nå har jeg vært inne på bloggundersøkelsen og svart på noen få enkle spørsmål om hvem jeg er og hva jeg blogger om osv. Veldig fornøyd med å holde meg innenfor aldersgruppa 35-39 med knapp margin. 40-49 virker skremmende.....

La deg telle du også da vel!

Elisabeth


11 kommentarer:

  1. Ho ho! Ler av alderkommentaren, vel vitende om at om et par år havner jeg i en mye høyere aldersgruppe.

    Så bra med denne undersøkekelsen. Skal la meg telle jeg også. For det gjør vel ikke vondt? :-D

    SvarSlett
  2. Åååå, nei og nei nå telte han visst meg også ;oD
    Alderen er visst ingen hindring her så det var lett å trykke, enda!! Det blir vel værre om et par år MEN, da får de telle meg i en aldersklasse under!!He he;oD

    Klemmer fra Grete

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Hvis det ikke gjør vondt så! :)

    nei, jeg får vel hive meg på mantallet jeg og:)

    ha en fin dag:)

    SvarSlett
  5. Jepp, jeg er også telt!
    Indianertelt! :)

    SvarSlett
  6. He, he, får skynde meg inn mens jeg og ennå er kategorien 35 - 39:-)

    SvarSlett
  7. Dette anser jeg som ren, skjær fornærmelse!
    40 - 49! Han teller jo bare ungsdomsbloggerne. Hva med oss i vår beste alder?
    Jeg er'kke død ennå!
    ... og jeg nekter å la meg telle i gruppen 40-49
    Hmmmf. Jeg forblir utelt ;)

    SvarSlett
  8. Det gjekk fint! Sjølv om eg er i aldersgruppe "the scary ones" ;)
    Har berre ikkje forstått det sjølv...

    SvarSlett
  9. He he søtt innlegg med mening :) Ikke la deg skremme av og runde 40 :) Det sier alltid mine søsken :)........som er myyyyyyyyye eldre enn meg :)

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...