søndag 19. september 2010

Elsker du film?

Innerst i veien ser vi som oftest film på tv så det er kanalene som bestemmer hva vi ser. På dvd-fronten velger vi gjerne kvalitetsserier. Vi har hatt maratonvisinger av Mad Men, The wire, Rome og flere andre.

Men nå har vi testa et filmabonnement. Lovefilm kan høres ut som et knippe kjærlighetsfilmer, kanskje med Jennifer Aniston, Ben Affleck og gjengen.

Lovefilm er derimot for deg som elsker film, uansett sjanger, romantiske komedier, thrillere, barnefilmer og alt annet. Det er veldig enkelt, man registrerer seg, velger noen favorittfilmer ut fra en laaang liste titler og så venter man på post.



Filmene du mottar blir valgt fra favorittlista di og kommer i små røde konvolutter. De samme konvoluttene brukes enkelt som returkonvolutter når du har sett filmene ferdig. Det er greit å huske på før du river opp konvolutten i ren spenning og iver. Når du har returnert ett sett filmer, så kommer to nye i posten til deg. Superenkelt.

Om du har lyst til å prøve et gratis abonnement i én måned, bruk tilbudskoden FILM08 ved registrering.

Jeg fikk dette tilbudet gjennom Buzzador, en markedsføringskanal der konsumenter deler sin ærlige oppfatning om produkter eller tjenester.

I Buzzador får man tilbud om å teste ut ulike ting basert på de interesser du har registrert. Om du synes dette virker spennende, les mer på Buzzador.no og så må du gjerne sende meg en mail om du ønsker å slenge deg med. Da kan jeg invitere deg, man får poeng for å verve, serru. Ikke at jeg helt har skjønt hvordan jeg bruker de poengene fornuftig, men sikkert kjekt å ha. Jeg antar de høye herrer i Buzzador betrakter hvor viktig en forbruker jeg er etter hvor mange jeg verver...☺

God filmsøndag, godtfolk!

Elisabeth

8 kommentarer:

  1. Hm... interessant! Vi er filmelskere, så dette skal vi teste ut. Shank ju for tips.

    SvarSlett
  2. Vi har LoveFilm her i ENgland ogsa. Har flere venner som bruker dem, men har selv ikke startet. Virker veldig greit, egentlig...

    SvarSlett
  3. Heisann!
    For en strålende ide med brodering av barnetegninger. Men da behøvs det jo en 5åring som kan tegne (noe forståelig) og en mor som kan brodere. Vi mangler begge deler.
    Men lover å øve!!
    Kjempeherlig barndomsminne..
    mvh Gry

    SvarSlett
  4. For et glitrende tips! Tror jammen jeg skal prøve..

    SvarSlett
  5. Vi har testa det der tidligere. Ulempen var at de filmene vi ville låne, var det lang ventetid på....

    SvarSlett
  6. Kjekt, ja! Her i heimen er mor sjøl så utkjørt på kveldene at jeg som regel sovner midt i CSI - så kanskje film snart er et bede alternativ? Må sjekkes ut, ja!

    Buzzador medlte jeg meg på en gang, men jeg har aldri mottatt verken det ene eller det andre derfra. Ei venninne lokket så fint med "jada, jeg får maaange smaksprøver i posten, jeg!" - så da måtte jo jeg også prøve, kan skjønne! Null, niks og nada. Jaja.

    SvarSlett
  7. Jeg var med, likte filmene og konseptet - men var så treig med å få returnert dem at det etterhvert ikke kom så mange konvolutter. Og da ble det nesten like lønnsomt å kjøpe filmene. Øh.

    SvarSlett
  8. Vi fikk også teste Lovefilm via Buzzador, og har forblitt medlemmer. Når filmene bare dumper ned i postkassen er det fin påminnelse for min kjære og meg om å kose oss med film og godis! :)
    Det beste er at man kan sortere på feks. skuespillere og sjekke hvilke filmer med Brad Pitt (osv) man har sett / vil se! ;)
    Fin blogg du har! :)
    Hilsen Inger-Lise

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...