fredag 17. september 2010

W for.....?

Ukas bokstav er W. Dobbeltve......hmm dobbeltve.....dobbeltve, dobbeltve, dobbeltve..

Hva omgir jeg med som begynner på dobbeltve?

..............................?

Wolksvagen? Nei, vi har en Nissan. En Nissan Qashqai. Faderullan, det kom jeg ikke på da vi hadde bokstaven Q! Ja, ja.

Dobbeltve, dobbeltve...

Wienerbrød! Nam, wienerbrød er godt, farlig godt. Wienerbrød med eplefyll, nam nam. Ingen wienerbrød i næheten, nei.

-Mamma, kan jeg...

-Hysj, mamma tenker.

-Men, mamma, kan ikke jeg...

-Vent litt, vennen, mamma tenker, skjønner du...Det er noe veldig viktig...

-Jammen, mamma, kan jeg få WIENERPØLSE i matboksen i morgen?


Flere innlegg på dobbeltve finner du på ABC i ord og bilder.

Elisabeth

23 kommentarer:

  1. Jeg var veldig spent på hva du ville finne på. Her er det alltid noen morsomme innlegg, også på bokstaver.

    SvarSlett
  2. He he he, Wiener ja.
    Du er flink til å lage morsomme innlegg, det er alltid like artig å komme hit en tur:)
    Ha en wlott wredag:)

    SvarSlett
  3. hehe! Kva skulle ein gjort utan dei små håpefulle! :)

    SvarSlett
  4. www.innerstiveien er et bra ord på dobbeltv;)

    Goood helg!!

    SvarSlett
  5. Lytt til barna! De har løsningene!
    Herlig innlegg!

    SvarSlett
  6. Denne er godkjent. Du mangler vel aldri ord, du Elisabeth!!

    SvarSlett
  7. Ikke enkel denne bokstaven, så det må bli noe utenlandsk:D

    Ha ei flott helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  8. Hei ! Artig w-innlegg og herlige vennen som ville ha wienerpølse i matboksa si :))

    Ja, tenk om eg hadde vore med i Westernfilm, det hadde vore noke, skal tru kva eg hadde hatt for rolle då..... Sikkert utslitt, alkoholisert og oppbrukt "gledespike"... eller revolverdame, ja det hadde vore noke...

    SvarSlett
  9. Herlig W innlegg...
    Ikke mye som begynner på den bokstaven her i Noreg nei:-)
    På den lille pc'n til småtten min så er det Walkie talkie som er på W:-)
    Ha en forteffelig helg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  10. he he, wiener wiener skarru ha wiener god dag skarru ha wiener? For de som husker postens sommerkassetter på 80-tallet :)

    SvarSlett
  11. Hahaha!

    Flott ide med å sy barnetegningene forresten!
    *Me like*

    SvarSlett
  12. Var det virkelig sånn, tro? eller bare godt funnet på! Artig bidrag! Takk for hilsen!
    Jeg var i hytta i går, i nydelig høstvær. derfor sen kommentar herfra! -Margit-

    SvarSlett
  13. What?? Wienerpølse i matpakka ;)

    SvarSlett
  14. Her i huset står vi vel for omtrent 90 % av omsetningen til Øyvind Karlsen for tida. Vi snakker metervis med wiener. Årsak? Det går så fort å tilberede!

    SvarSlett
  15. Haha - du er busted på hva trollet skrev på lappen til pappaen sin! (eller var det dere begge to, kanskje?)
    God helg ønskes i finværet!
    :o)

    SvarSlett
  16. Se der ja. Det løste seg av seg selv. hehe.
    Ønsker deg en god helg! :)

    SvarSlett
  17. Vilken härlit W-inlägg :))
    Wienerkorv är dessutom väldigt gott!
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  18. Fortryllende og høyst levende løsning.

    Ha en fin helg.

    hilsen
    http://toraamusic.blogspot.com/

    SvarSlett
  19. Ja nemlig, det ble en bra W. Og forøvrig er jeg utrolig glad i wienerpølse..

    SvarSlett
  20. hahaahaa igen et skønt og humoristisk indlæg fra dig.. Skønt..:-)

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...