mandag 13. september 2010

En inspirasjon

Jeg lar meg villig inspirere av andre bloggere. Det er jo så mye fint som vises fram, herlige ting som lages som jeg også får lyst til å prøve meg på, bøker som anbefales, husmortips, matoppskrifter og produkttips. I tillegg blir jeg inspirert og får egne ideer til temaer basert på noe andre skriver. Spesielt de humoristiske, velskrevne bloggene ligger mitt hjerte nærme.

At jeg selv kan være en inspirasjon for andre er en deilig følelse. Og jeg takker og bukker for denne flotte awarden gitt meg av morsomme, rause Pia. Tusen takk, kjære venn!


Pia er jo et forbilde, hun ble jo tross alt kåret til årets morsomste mammablogger 2009 av Foreldremanualen. En velfortjent tittel.

Jeg kan ikke måle meg med deg, Pia, men det er sant at vi har mye lik humor og syn på ting, det er et supergodt utgangspunkt for et godt vennskap per nett og i det virkelige liv. Å motta denne awarden fra deg er en ære!

Det er sant som Namaste skriver ved opprinnelsen av denne awarden, at det er noe mer gjevt med en award som gis eksklusivt og spesielt til en utvalgt, i stedet for "ta i mot alle som vil".

Og derfor håper jeg at den jeg velger å gi awarden videre til også føler seg bittelitt beæret. Fjase-Bergljot, du er en morsom og inspirerende dame med herlige skråblikk på familielivets begivenheter og artige oppfinnelser. Navnet på bloggen din, Fjas fra sidelinjen, er det beste bloggnavnet jeg kjenner til, et treffende navn. Ditt fjas fra sidelinja er en inspirasjon for meg. ☺

Elisabeth

21 kommentarer:

  1. Herlig! Tre av mine favoritter er nummer 1! Og dere fortjener den alle sammen! Gratulerer!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med velfortjent award, Elisabeth! Du har en herlig og morsom blogg - alltid kjekt å kikke innom deg:-)

    SvarSlett
  3. Fornærma!!!Haha.. ;)

    Du fortjener alle awarder som finnes!Leser alle innleggene dine og kosær meg fælt her hos deg:)

    Klemmer:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med velfortjent award!
    Haha, lo godt av innlegget under. Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg gjettet at vi hadde felles familie uten av titler bør nevnes ;-)

    SvarSlett
  5. Henna kjenne eg ikkje så møkje te, men det må det bli ein forandring på ser eg :o)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med awarden :) Og et godt valg av arvtaker også :))

    SvarSlett
  7. Hei på deg og velfortjent award til deg!
    Skikkelig artig innlegg under her, du skriver godt og morsomt!
    klem fra meg;)

    SvarSlett
  8. Gratulerer til de begge. Mine favoritter!

    SvarSlett
  9. Du kan da vel måle deg med meg? Takk for fine ord, og stas at Fjasa fikk awarden;)

    SvarSlett
  10. Du, Pia og Bergljot er mine topp tre bloggere! :)
    Gratulerer med velfortjent, eksklusiv award!

    SvarSlett
  11. både du og bergljot inspirerer meg :) gratulerer med award :)

    SvarSlett
  12. Mål meg her og der. Det trenger man ikke, for det er forskjellene som gjør en unik. =D

    Hadde ikke fått med meg at verken du eller Pia hadde fått den jeg, men nikker smilende glad for valgene- og dit den går videre. Gratulerer så mye til alle tre! =D

    SvarSlett
  13. Så herlig! Gratulerer med vel fortjent award!
    Ønkser deg en superduper tirsdag!

    SvarSlett
  14. GRATULERER Elisabeth - det er SÅ fortjent!!
    Ønsker deg vidunderlige høstdager!!
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  15. Nå begynner jeg nesten å grine, så snill du er! Tusen, tusen takk.

    SvarSlett
  16. Hei Elisabeth
    gratulerer med award - den har du vel fortjent.
    her kommer noen velfortjente godord fra min kant også: du skriver herlig og befriende humoristisk. et friskt pust innimellom det som av og til oppleves som strenge designregulerte korrekte stilleben. (know what I mean?)
    du må inn i bloggrollen min, kjære
    håper du synes det er greit? ;)

    takk for at du er akkurat sånn som du er!
    ha en strålende dag
    hilsen Åpent hus

    SvarSlett
  17. Gratulerer med award! Og nå må jeg selvfølgelig inne å lese 'fjas fra sidelinjen'! ...Har fridag, men frykter at husarbeidet hardt og brutalt blir sjøvet til side. Her dukker det jo opp den ene gøyale bloggen etter den andre!

    Har det bloggtips til deg: det er min klassevenninne fra formingslærer på HiO. 'Dikt og forbannet løgn' heter den. Hun skriver så vittig, og jeg ler og ler:) http://anetoenne.blogspot.com/

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  18. ...og så glemte jeg jo helt å gratulere deg med velfortjent utmerkelse - du har en super blogg og jeg er en av dine faste(ste?) lesere. Flott å bli "kjent" med deg!

    SvarSlett
  19. Her er det mye jeg har gått glipp av.... Takket være skolehverdag. Så kjekk award å få!!! Og velfortjent - søte dere! Nå tilbake til videre oppdatering i nettverdenen. :)))

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...