onsdag 1. september 2010

GulrotGøy

14 kommentarer:

  1. Hehe, for en fantasi du har :o)

    monica

    SvarSlett
  2. Så nydelig! Hun mangler tær.

    SvarSlett
  3. Ha ha, herlig. Ingenting å si på kreativiteten. Den blomstrer innerst i veien :D

    SvarSlett
  4. :) I min pure ungdom hadde eg sommarjobb i gulrotåker. Og då skal eg seia deg me fann mykje rart. Mange tobeinte gulrøtter, og dei var eh, nakne- med utstyret på plass for å seia det på den måten.... ;)

    SvarSlett
  5. Haha, sjølkomponert?
    Ein form for sjølportrett kanskje...? ;o)

    SvarSlett
  6. Er det slike ting vi skal bruke høst- og vinterdager til?

    Jeg har ikke fått med meg at dette er "in".

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  7. Hahahahaha....jag DÖÖÖR!!!!!!

    SvarSlett
  8. Send rota som bidrag til Høstutstillingen. Kan ikke skjønne noe annet enn at du blir antatt!

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...