onsdag 22. september 2010

Kjerring?

Jeg nærmer meg de skumle 40 og forbereder meg mentalt. Jeg har jo nettopp erkjent at jeg har blitt voksen, men samtidig innsett at for 20-åringer er en dame på 40 temmelig voksen...og gammel. Og kanskje en kjerring.

Da jeg kom over denne seriøse testen "Er du blitt en kjerring?" så måtte jeg jo sjekke den ut.



Jeg håpet jo på at fasiten skulle bli "Du er overhodet ikke kjerring, men en hipp og fresh spreking - uten ekorngrep på håndveska, støttestrømper og pyntegjenstander oppå tv-en".
Men nei...

Du er litt kjerringaktig



Du har nok venninner som er mer kjerringaktig, men det er noe i deg som peker i samme retning. Du er veldig ordentlig, og liker å ha det ryddig og rent hjemme. Du liker å få viljen din, og prøver sjelden nye ting. Kanskje en ny hobby eller en ny frisyre kan friske opp livet ditt?

Hvem av mine venninner er mer kjerringaktig enn meg...noen som melder seg?

Er du blitt en kjerring, tør du ta testen?

Elisabeth (39)

28 kommentarer:

  1. "Du er ikke blitt kjerring. Du er åpen, holder hodet og kroppen i form, og liker å reise nye steder og oppleve nye ting."

    Hilsen Heidi, 42 :-D

    SvarSlett
  2. "Du er ikke blitt en kjerring
    Gratulerer! Det er ingen ting ved din personlighet som indikerer at du er blitt en gammelmodig tante som er redd for nye ting. Du er åpen, holder hodet og kroppen i form, og liker å reise nye steder og oppleve nye ting. Du har beholdt din sexappeal og er en morsom person som mange liker å tilbringe tid med."


    Vibeke, snaaart 31 ;)

    SvarSlett
  3. "Du er ikke blitt en kjerring
    Gratulerer! Det er ingen ting ved din personlighet som indikerer at du er blitt en gammelmodig tante som er redd for nye ting. Du er åpen, holder hodet og kroppen i form, og liker å reise nye steder og oppleve nye ting. Du har beholdt din sexappeal og er en morsom person som mange liker å tilbringe tid med." Bustenellik, 23 og et halvt, men med særdeles lite sexappeal og i dårlig form.

    SvarSlett
  4. Juhu, testen sa at jeg "ikke var gammelmodig, men har beholdt min sexappeal og er en morsom person å tilbringe tid med." Frem med Cavaen, her skal det feires!

    Haha, morsomt at du skriver om kjerring eller ei, har tenkt på et innlegg om det samme en stund.. Synes forresten du klarer deg bra, jeg, og ikke er...kjerring!

    SvarSlett
  5. Du er ikke blitt en kjerring! :)
    Jeg tror det har mye med alle di paraply spørsmåla, jeg bruker ikke paraply så det reddet meg ;>

    SvarSlett
  6. Tar denne testen årlig ;) I år, som alle andre år, fekk eg det samme som Bustenellik!- Og du må skjerpe deg!!Hehe!

    SvarSlett
  7. "Du har beholdt din sexappeal og er en morsom person som mange liker å tilbringe tid med. "

    Absolutt ikke kjerring. Men så er jeg ikke mer enn 28 heller da. Lurer på om du bare må legge ut hva du har svart på hvert enkelt spørsmål. Kjenner jeg er nysgjerrig! Er det paraplyen?

    SvarSlett
  8. Herregud, skjønner ikke hvorfor ikke jeg har beholdt min sexappeal....Ikke har jeg pyntegjenstander på tv'en, har eggeskallfarga vegger, var på konsert forholdsvis nylig. Må være det at jeg av og til har med pose til paraplyen. Hvis det ikke er spesielt kjerringaktig å handle på Lindex, da? Hmfpr.

    SvarSlett
  9. -Har du pyntegjenstander oppå TV-en din?
    Nei

    -Hvilken farge er det på veggene hjemme hos deg?
    Eggeskallhvit

    -Når var du sist på konsert?
    I sommer eller i fjor

    -Hva har du alltid med deg når du går ut døren?
    Håndveska (siden skulderveska ikke var et alternativ)

    -Har du med deg plastikkpose til paraplyen?
    Noen ganger

    -Hvilken butikk handler du mest i?
    Lindex (av de som var lista opp)

    -Hvor ofte rydder du i fryseren?
    Når skuffene fryser seg fast (eller rettere sagt noen år etter at de er fryst fast..)

    -Tar du vare på gamle syltetøyglass?
    Nei

    -Er du glad i å kritisere andre og sladre?
    Litt av og til

    -Hva er leser du oftest i avisen?
    Tegneserier

    DET ER PARAPLYPOSEN! Testa en gang til og svarte negativt på posespørsmålet og da fikk jeg sexappeal! Fy søren, bare fordi man er litt klartenkt og fornuftig når det sprutregner så er man liksom kjerring. Ja, ja, da får jeg være kjerring, da. Svarte.

    SvarSlett
  10. He-he. Eg er IKKJE kjerring visst. Har ikkje pose til paraplyen, men ingen spurte om det plasthodeplagget som eg brukar over permanenten. ;)

    SvarSlett
  11. Ha, ha, ikke om isbroddene heller, MammaMy.

    SvarSlett
  12. Gratulerer! Det er ingen ting ved din personlighet som indikerer at du er blitt en gammelmodig tante som er redd for nye ting. Du er åpen, holder hodet og kroppen i form, og liker å reise nye steder og oppleve nye ting. Du har beholdt din sexappeal og er en morsom person som mange liker å tilbringe tid med.

    He he.

    Hilsen Bergljot, 41 1/2)

    SvarSlett
  13. Man er det man føler seg som. basta.
    Dessuten tør jeg ikke ta noen slik test i frykt for å få bekreftet tidlig ankommen kjerringskap hos meg selv ;)

    SvarSlett
  14. Ha, ha, skulle til og spørre hva du hadde krysset av på, men nå fikk jeg jo svar på det:-) Det var nok både pose til paraplyen OG håndvesken som gjorde utslaget.

    Hilsen en som fremdeles er festlig og har sexappeal:-)

    SvarSlett
  15. Du er ikke blitt en kjerring
    Gratulerer! Det er ingen ting ved din personlighet som indikerer at du er blitt en gammelmodig tante som er redd for nye ting. Du er åpen, holder hodet og kroppen i form, og liker å reise nye steder og oppleve nye ting. Du har beholdt din sexappeal og er en morsom person som mange liker å tilbringe tid med
    Jeg ble jo i ekstase da jeg fikk dette resultatet og ville lime det inn her (og det har jeg jo gjort), men ser jo at veldig mange fikk dette svaret... Men Elisabeth,da?!

    SvarSlett
  16. "Du er ikke blitt en kjerring
    Gratulerer..." osv...

    Hilsen Ingrid 41 1/2 :)

    SvarSlett
  17. Jeg ble ikke kjerring, men jeg er 43, hehe!

    SvarSlett
  18. Jeg har tatt testen og resultatet ser du i morgen på min blogg... ;o)

    SvarSlett
  19. Lar (som mange) resultatet tale for seg:

    Du er ikke blitt en kjerring
    Gratulerer! Det er ingen ting ved din personlighet som indikerer at du er blitt en gammelmodig tante som er redd for nye ting. Du er åpen, holder hodet og kroppen i form, og liker å reise nye steder og oppleve nye ting. Du har beholdt din sexappeal og er en morsom person som mange liker å tilbringe tid med.

    ÆDABÆDA!!! ;-)

    SvarSlett
  20. hehe, jeg nærmer meg nå 30 med stormskritt og tør IKKE å ta en sånn test :=)

    SvarSlett
  21. haha..stusser stadig over det der.:-) kjerring eller ei.:-) 40 er mye bedre enn sitt rykte.:-) jeg lover..ikke skummelt i det hele tatt.:-) bortsett fra at det bare er 10 igjen til 50, det er litt skummelt.:-)

    en god kveld til deg.:-)

    SvarSlett
  22. JUHUUUU!
    Du er ikke blitt en kjerring
    Gratulerer! Det er ingen ting ved din personlighet som indikerer at du er blitt en gammelmodig tante som er redd for nye ting. Du er åpen, holder hodet og kroppen i form, og liker å reise nye steder og oppleve nye ting. Du har beholdt din sexappeal og er en morsom person som mange liker å tilbringe tid med.

    SvarSlett
  23. Du er ikke blitt en kjerring
    Gratulerer! Det er ingen ting ved din personlighet som indikerer at du er blitt en gammelmodig tante som er redd for nye ting. Du er åpen, holder hodet og kroppen i form, og liker å reise nye steder og oppleve nye ting. Du har beholdt din sexappeal og er en morsom person som mange liker å tilbringe tid med...

    *knis* hilsen katrine 40 år ;)

    SvarSlett
  24. Pose OG Lindex felte deg, tipper jeg..(hadde nemlig også den posen av og til...)

    SvarSlett
  25. hehehe... jeg er ikke blitt kjerring ifolge den testen - vel, tror nok noen innimellom vil bestride den pastanden...: Jeg leste "leksen" for en gjeng tenaringer pa bussen en dag i sommer da det kom en meeeget eldre dame inn og ikke en sjel gjorde tegn til a reise seg... (jeg stod allerede). De ble veldig tyste, en reiste seg og damen var takknemlig (faktisk) og jeg stod og fnyste. Kjente meg "litt" som en kjerring da ;-) Var faktisk litt glad min egen tenaring ikke var med - han hadde vel bare "dodd" av denne gaerne mammaen sin.

    Har sjelden med meg ekstra pose til paraplyen da jeg nesten ALDRI tar bussen...! MEN det er et meeeget lurt tips! Jo, er nok pa vei til a bli litt kjerring, men er det na egentlig noe problem???

    ha en fin dag!
    klem Mette (46)

    SvarSlett
  26. Jeg ble heller ikke kjerring, og det til tross for at jeg svarte at jeg leste dødsannonsene hyppigst i avisen. Men den paraplyposen veide fryktlig tungt her. Spørs om ikke Lindex også gjorde det... Ellers har ikke denne dypt seriøse testen mye peiling! Den skjønner jo ikke at jeg i grunnen er ganske håpløst gammeldags på min måte:-)

    SvarSlett
  27. Haha.... jeg tok testen og fikk beskjed om at jeg ikke var en kjerring. Det var jo enda en trøst, og det til tross for at jeg har passert de 40 for 14 år siden.

    SvarSlett
  28. Uff da Elisabeth, jeg fikk også, og selvfølgelig som forventet....Du er ikke blitt en kjerring..osv. Jeg har aldri tenkt at jeg skulle ha en pose med til paraplyen (men så er ikke jeg kjerring heller...ha ha) klem IL

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...