tirsdag 6. april 2010

Blogglotteri

Da er det klart for et lite, mitt første,  blogglotteri, gi bort eller give away her innerst i veien. Å, jeg gleder meg!

En heldig vinner får den morsomme boka "Ho peika på Ceylon og viste ein pupp" og et skjerf i sort og hvitt. Boka presenterte jeg HER. Skjerfet presenteres kun med bilde, det får holde.



Reglene er superenkle og som følger:

Ett lodd til hver som legger en kommentar under dette innlegget.

Du må gjerne bruke bildet over om du linker fra egen blogg, hint hint, blunk blunk.

I tillegg gir jeg bort en liten sak jeg har laga sjæl, en strikket, lilla kjøkkenklut (fortsatt på pinnene, mulig bilde kommer etterhvert). Trekningen av den eksklusive filla foretas blant de som i sin kommentar skriver noe om hva de liker med bloggen min, hvilke temaer som er mest underholdende, favorittinnlegg eller annet uhemmet skryt.

Om du ønsker å legge deg til som følger, er det kjempestas, men ingen ekstra lodd for det. ☺

Og du kan selvfølgelig delta om du ikke har blogg, legg bare igjen en form for identitet som Kalle Kanin, Klara i lia eller lignende.

Trekning blir lørdag 24. april.

Klar, ferdig, gå! Tjoho!

☺Elisabeth

38 kommentarer:

  1. Sånn. Lotteri er alltid stas, så jeg tar lodd i vilden sky. Og så har jeg lenket til deg. Jeg holder meg her inne i veien fordi jeg blir i godt humør av bloggen din - og så venter jeg selvsagt på innlegget du vet om loftet ditt. Det med bildene.

    SvarSlett
  2. Alltid gøy med lotteri! Flott premie, krysser fingre og tær for at jeg er den heldige.
    Klem Igi

    SvarSlett
  3. Jeg tar hva som helst, men gjerne boka - den har jeg ikke!
    Du veit at jeg liker bloggen din - har liksom ikke noe favoritt-innlegg (og tro meg, jeg har fulgt deg fra din spede begynnelse og lest alt) - liker at du varierer og skriver om alt mulig. Sånne små rare detaljer som du legger merke til, liker jeg godt. For der kjenner jeg meg godt igjen.

    SvarSlett
  4. Så spennende dette er :)
    Liker mye her inne på bloggen din,men humor er et stort pluss...
    Da er du linket til min side :) :)
    Så sier jeg tvi tvi til meg selv he he...
    Klem

    SvarSlett
  5. Den boka syns jeg virka så festlig at dette må jeg bli med på. Du ligger allerede på bloggslista mi og jeg titter innom jevnlig. Liker humoren din. Har heller ikke noen favoritt-innlegg - jeg liker hele greia jeg :o)

    SvarSlett
  6. Åh - jeg ønsker meg den boka (helt sikkert mer enn alle andre tilsammen her). Og jeg liker bloggen din av mange grunner: Den er artig. Enkle temaer; det underholder. Jeg blir glad. Og jeg liker språket ditt/ordbruken/setningsoppbyggingen. I det hele tatt... Takk :)

    SvarSlett
  7. Takk for TP-tips. Men jeg tror det er en håpløs sak for meg...

    Nå har jeg jo bare fulgt med på bloggen din i ett døgn (!), men skal jeg trekke fram noe positivt, så vil jeg begynne med å si at du skriver morsomt og om mye forskjellig. Det liker jeg.
    Humor er bra!

    SvarSlett
  8. Er enig med søster'n over her (Ann Elin) at den boka virket festlig og hiver meg med i lotteriet jeg også.
    Er innom med jevne mellomrom og burde egentlig lik så godt legge deg i blogglista mi først som sist istedet for å gå inn via Ann Elin sin blogg.
    Takker for tipset om POMP de LUX, flotte klær til fine priser.

    SvarSlett
  9. Hei Elisabeth!
    Takk for alle hyggelige kommentarer hos meg - det setter jeg veldig pris på! For tida er jeg ikke helt "oppe og går", så det blir ikke like mange kommentarer tilbake, er jeg redd! Men nå må det jo bare gå én vei, og det er oppover! :-)

    Blir veldig gjerne med på Give Awayen din, og skal linke vettu!

    Ha en herlig dag!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  10. Jeg vil selvfølgelig være med på trekningen.

    Vanskelig å sette fingeren noen favorittinnlegg, men du vet at jeg liker bloggen din akkurat som den er... Du skriver på en måte som fenger meg og som gjør at jeg kan se ting levende for meg.

    Og du er alltid flink til å legge igjen en kommentar på bloggen min, det gjør meg veldig glad!

    Stor klem!!!

    SvarSlett
  11. Superspennende - jeg e med!
    Nå får jeg krysse fingrene xx
    Gleder meg til å se kluten som enda er på strikkepinnen!
    Stor klem fra Sophie Mari ♥

    SvarSlett
  12. Basar er eg med på! Havnar stadig innom bloggen din. Dei oransje crocs-tøflene er lette å kjenna igjen. Eg legg meg til som fast lesar.

    SvarSlett
  13. Heihei
    Første gang jeg er innom bloggen din:)
    masse kjekt å lese om her:)
    er gjerne også med i lotteriet:)
    besøk gjerne bloggen min
    Ha en fin dag..

    SvarSlett
  14. Så gøy! Jeg vil selvfølgelig være med:-)

    Klem

    SvarSlett
  15. Heisan, har en liten ting til deg hos meg :)
    klem Renate

    SvarSlett
  16. Jeg vil veldig gjerne vinne boka. Og kluten og skjerfet også :)
    Link og omtale kommer i morra. For nå skal jeg oppdatere meg litt i blogglandia :)

    SvarSlett
  17. Jeg tror helt klart at bestemora på kortet nikka til deg. Ho er ei sånn ei som tar vare på alle.

    Du har en koselig blogg med mye forskjellig. Jeg liker aller best innleggene om familien og de små tingene som skjer i hverdagen.

    SvarSlett
  18. Kjempeartig blogg! Fine bilder og variert innhold. Kjekt å humre litt når man leser :-D

    Boken ser jo helt fantastisk ut! Med den tittelen pirrer den nyskjerrigheten til noen og enhver......

    Se, nå har du fått Sjuskeline til å sitte her og smile i nesten 2 timer, og hun som skal på jobb klokken 7 i morgen....:-)

    Legger deg straks og med en gang til i min bloggliste!

    SvarSlett
  19. Jeg er med! Har tatt linkehintet også ;-)

    Det jeg liker med bloggen din, er humoren din :-D Jeg ler godt av dine hverdagshistorier!

    SvarSlett
  20. Bloggen din gjorde meg glad på en heller dårlig dag, så jeg kommer nok til å titte innom deg ofte. Lotteri er man jo gjerne med på, bokoman så den boka hadde vært kjærkommen.
    Klemmer Nina

    SvarSlett
  21. Jeg blir gjenre med med og liker bloggen din for måten du skriver på! Blir i godt humør hver gang jeg titter innom.

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  22. Liker den fine og fortellende stemmen i denne bloggen. At den både er visuell vakker samt at den rett og slett er skrevet på en innbydende og koselig måte>:)

    SvarSlett
  23. Heisann!
    Jeg er med og tar herved ett lodd.
    Fant deg via Ellen Sand sin blogg.

    mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  24. Æ vil vær med! Æ skal ikke si at æ har bursdag 25.april, for det vil jo vær masing.

    SvarSlett
  25. Jeg vil også meget gerne deltage, det er altid spændende med disse lotterier.
    Jeg vil krydse fingre til du finder vinderen, jeg deltager med 1 lod. ;o)

    SvarSlett
  26. Kjære Elisabet så gøy - jeg er med!!
    Og her kommer skrytet...dine orange crocks - jeg la tidlig merke til de og ble veldig fasinert av at de matchet husveggen! 10 points!!
    Du har en vittig snert i dine innlegg og er en allsidig godbit (din blogg ligger under blogger som har fått navnet "ALLSIDIGE GODBITERr" på min blogg!
    Det går ikke an å plukke ut bare en favoritt hos deg, de er alle favoritter!!
    (pssst hvordan ligger jeg an..??..)
    Så er du er herlig bloggvenn som linker opp, følger og legger igjen herlige kommentarer.
    Du er den perfekte bloggvenn, med den perfekte blogg :))
    Alt godt ønskes deg og så må du ha en herlig helg videre!
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  27. Heisan!
    Jeg blir gjerne med på din give away! Leg liker best innleggene om interiør og om klær og sko! : ) Ha en stårlende søndag!

    Klem Hilde

    SvarSlett
  28. Hei!
    Jeg vil gjerne være med på din giveaway!
    Og er helt enig i at den boka er morsom!
    Var noen som var heldige å få den av meg til jul ifjor:)

    klem ellemell

    SvarSlett
  29. Hei Elisabeth.
    gratulerer med første blogglotteri! :) er det ikke gøy!?
    jeg vil gjerne være med å ta lodd, og legger inn bildet og link på sida hos meg.
    koselig blogg du har - du skriver godt! og veldig hyggelig at du legger igjen noen livstegn hos meg av og til! tusen tusen takk! :)

    god ukestart til deg!
    Hilsen Åpent hus-dama

    SvarSlett
  30. Dzień Dobry

    wara@poczta.forward.pl

    ADA

    SvarSlett
  31. Jeg har nylig oppdaget bloggen din - og liker veldig godt hva jeg har funnet!

    SvarSlett
  32. Lotteri er morsomt og jeg vil være med:-)

    Hilsen Renate

    http://renateswords.vgb.no/

    SvarSlett
  33. Heisann!
    Jeg vil gjerne være med.
    Kjempe fin blogg du har

    Klem fra meg

    SvarSlett
  34. Jeg har ingen blogg, men kan jeg være med for det:-)) IL

    SvarSlett
  35. Kan man skjønne at jeg ikke har fått skrevet mg på her? (Eller har jeg det??? *ler*) Uansett - jeg bør vel kanskje ikke snike meg til dobbel deltagelse?
    Men jeg vil veldig gjerne være med altså! Er en stor bokorm, og trenger en god humorbok etter noen dystre krimbøker...
    Jeg klistrer seff på bloggen min!!!

    SvarSlett
  36. Og så var jeg jo litt veeel ivrig og postet før jeg skrev ferdig alt....
    Fikk forresten kode DREPNO under her da jeg skulle poste - DET var vel ikke spes trivelig? Undres over disse kodene none ganger, ja...

    Jeg digger bloggen din - du er skikkelig down to earth og skriver med stor humor! Og så skriver du om det som opptar meg - alt. Ikke bare hvitmalte stuemøbler, men halvslappe hortenisaer og flokete katter. Me like!
    Så da vet du!
    :o)

    SvarSlett
  37. Jeg oppdaget nettopp bloggen din, og må si jeg virkelig liker den! Kom gjerne og besøk min helt ferske blogg også!

    SvarSlett
  38. Oj, der fant eg endelig kommentarfeltet...vinnersjansen er liten, skjønner eg, men eg vil jo vera med!
    Eg tar også eit lodd på strikkakluten! Så derfor har eg måtte lese meg litt opp på bloggen din :) Og det eg liker med den er humoren og variasjonen! Du skriver like bra om klær og sko som du gjør om andre kvardagslege ting. Legger meg til som følger, sjøl om eg ikkje dermed får ekstra lodd :)
    ...håper bare eg rakk å ta lodd før du trekker!?

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...