søndag 18. april 2010

Pay it forward

Ingenting skal være uprøvd, jeg kaster meg på alt som er spennende. Nå også dette fenomenet, Pay it forward. Invitasjonen fant jeg hos Grete.

Innen 365 dager vil jeg altså motta en gave fra Grete i posten. Jeg gleder meg, det skal bli så spennende! Jeg håper jeg i grunnen slipper å leve i spenning i 365 dager, da......Uansett ankomstdato blir det koselig med en overraskelse i posten.

Så skal jeg invitere 3 lesere til å være med på dette.

De tre første som kommenterer dette innlegget vil altså motta en gave fra meg innen et år. Kravet er at disse tre må lage et tilsvarende innlegg og invitere tre bloggvenner igjen.

Vil du være med, så heng på! Send meg samtidig en mail med navn og adresse slik at pakka finner fram til deg.

☺Elisabeth

5 kommentarer:

  1. Jeg ble med i samme pay it forward som deg.:) Og tror det er nok å holde styr på tre gaver. Så ikke ta med meg i denne. Måtte bare si TUSEN TAKK! for den fine kommentaren i bloggen min. Det betyr mye! Klem Ellen :)

    SvarSlett
  2. hmmm....jeg kan vel bli med... :)

    SvarSlett
  3. He-he-he. Jeg er skeptisk.... Men jeg tenker på det. Jeg er verdens dårligste "verver", ser du.

    Nå har jeg tenkt - og hva i helsike: Jeg hiver meg med!!! Send noe nyttig, er du snill. Som feks noen ruller Glava (vi skal skifte kledning på en vegg og etterisolere)... eller en kjekk mann som kan stelle i hagen, mens jeg nyter en paraplydrink under parasollen.... ;)

    SvarSlett
  4. SÅ BRA! Da har jeg tre flotte kvins jeg skal pønske ut en gave til. Det ligger visst ingen føringer på hvor stor og kostbar denne gaven skal være. Da konkluderer jeg med at det bør være mindre enn en sykkel, men større enn et viskelær. Trine, Glava ligger innenfor her.
    SEND MEG EN MAIL MED ADRESSEN,damer! elisabethsin (a) live dott no

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...