lørdag 10. april 2010

Duket for vår

Et interiørinnlegg herfra i dag.

Nei, jeg har verken malt et loppefunn eller byttet til noen stilige knotter på en gammel kommode.....
jeg har lagt på en duk! Ha ha ha.



Sånn, da er det vår, liksom.

Denne løperen kjøpte jeg til en barnebursdag for å pynte med litt spreke farger. Betalte vel kun et par tiere for den hos Hansen&Dysvik. Jeg elsker gode tilbud. Nå syntes jeg den passet godt inn på kjøkkenet for å skape litt vårstemning.

Og påske-Krysantemumen ble med ett en vår-Krysantemum i vinduskarmen. Og sola skinner gjennom uvaskede vinduer, jada. Kan ikke rekke over alt. Det tok jo tross alt litt tid å rydde unna avisene på bordet og rulle ut løperen...



Og fargene er jo helmatch med mine flotte GreenGate lattekopper. Og det gule i løperen altså til blomsten - nei ingen ting er tilfeldig i fargesammensetningen her i huset.

♠ Elisabeth

9 kommentarer:

  1. Først så jeg kun duken, og tenkte at det ville blitt et stakkarslig interiørinnlegg. Men så kom du jaggu meg med GG-koppene! Nå snakker vi!

    SvarSlett
  2. Hmmm, jeg har en løper i en frisk, turkis farge som jeg kanskje burde finne fram? Foreløpig ligger nemlig påskedukene der jeg la dem for ei drøy uke siden. Sammen med gule lys og et par gjenglemte påskekyllinger. Kanskje på tide å ta grep? Totalfjerning av påske står forøvrig skrevet på helgegjørelista mi. Og helga er ikke over ennå! :o)

    Så derfor, fortsatt god helg! :o)

    SvarSlett
  3. Så nydelige farger - jeg elsker den! Og koppene dine er nydelige. Min samboer hater blomstrete ting. Så jeg har ikke noe green gate enda. Skal se om jeg ikke kan lure noe inn snart :)
    Håper du får en fortsatt fin kveld videre!
    Klem fra Sophie Mari

    SvarSlett
  4. He he.ler her jeg sitter!! Men fint og friskt ble det iallefall!! Om dine svigerser har hytte og ser borgen kan det ikke være langt fra oss...vi ser rett ut på den!!
    klem

    SvarSlett
  5. *flirer godt* Og GG-kopper har jeg også 2 stykker av. De er forbeholdt meg og venninne-kaffebesøk :) Veldig gode; akkurat passe tynne i drikkekanten.

    SvarSlett
  6. Hæ? Skal man bytte duk når det blir vår?

    SvarSlett
  7. Stiller meg sammen med Lina og spør om det samme....... Her i huset skiftes dukene når de er skitne.... enten det er nisser, kyllinger eller ugler på dem!

    men for all del, duken var frisk og vårlig og sprek i fargene!

    Klem

    SvarSlett
  8. Lina/Sjuskelina: Interiørblogger serverer halvsannheter. Sannheten er at den voksduken som vanligvis ligger på kjøkkenbordet hadde nærkontakt med et fullt melkeglass og da var vi gang. Så nå er det vikarløper en stund.

    SvarSlett
  9. Har vært inne og lest innlegget ditt om din første leilighet:-) Husker faktisk at jeg fikk VELDIG assosiasjoner til stuen vår før oppussing da jeg leste det første gangen og. Det MÅ da være samme blåfarge. Veldig intens - og veldig BLÅ. Kappene med blått silkebånd må forresten virkelig sies å være prikken over i´en. Utrolig gjennomført!

    Fin løper du har rullet ut:-) Passet perfekt til GG - koppene!

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...