søndag 4. april 2010

Påskeoppsummering

Da er vi hjemme igjen fra Påskefjellet, eller Trysilfjellet som det heter resten av året..

Disse feriedagene kan oppsummeres slik:

  • Lest seks ukeblad og 232 sider av mursteinen "Shantaram".
  • Sett én ålreit og to heller dårlige påskekrimmer på tv.
  • Brukt 3 ml solkrem, helt unødvendig.
  • Spilt 57 omganger med Uno, minst.
  • Spist tre appelsiner og to Kvikklunsj pluss et ukjent antall kilo annen sjokolade og snop.
  • Sovet minst en ekstra time per natt.
  • Vært på langrennstur to ganger
  • Strikket ett par babysokker og en og en halv kjøkkenklut.

Deilig å være hjemme igjen etter mange dager ut nettilgang. Bloggen min har levd sitt eget planlagte liv i mellomtida og jeg har kun klart å lese kommentarer via mobil.

Nå går vaskemaskina med runde nummer 2 og jeg skal ta igjen det forsømte rundt omkring i Bloglandia. ☺

Elisabeth

5 kommentarer:

  1. Hihi:)Ler av dine alltid så herlige kommentarer:) Så deilig ferie du har hatt:)Ha en fortsatt fin kveld:) Klemmer:)

    SvarSlett
  2. He he dagene går så fort..og snart er hverdagen tilbake,best og ta igjen det tapte før det :) :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Godt å ha deg hjemme! På bloggen, mener jeg!
    Jeg strever fortsatt med Shantaram, begynte jo på den i Thailand, men har lite tid til å lese (hmmm, merkelig...kunne jo lest nå, for eksempel...)Men ei bra bok, selv om jeg synes den taper seg litt etterhvert...
    Gleder meg til du skal legge ut en og en halv klut i din giveaway! Eller blir det babysokkene?

    SvarSlett
  4. Ja ja, men alt i alt så var det nok en ok påske. Vi har bare vært hjemme ...på vent liksom. På onsdag fyker vi til Gran canaria, så det er hva jeg har gledet meg til hele tiden. I morgen er det hverdag igjen, men vi har da masse deilige fridager i Mai å se frem til.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  5. Velkommen hejm fra påsketur!!
    Høres herlig morsomt ut :))
    Også så koselig at du er med på min første GiveAway, også så flott du har linket og greier ♡♡♡
    Hadde jeg ikke hatt ører nå hadde smilet gått helt rundt!
    *S*M*I*L*
    Ha en strålende mandag Elisabeth!
    Klem Lokki

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...