lørdag 24. april 2010

En dyrisk trekning

Da var det endelig trekning i mitt aller første blogglotteri. Kubingo som trekningsmetode, ble skrinlagt. Heller ikke varianten kattekubingo lot seg gjennomføre. Men en dyrisk trekning ble det.



Her er Tiger, Panda, Sau, Hund&Hund, Leoparden Roco, Delfin og Krokodillen samlet for å foreta trekningen.


Vinneren av hovedpremien, boka "Ho peika på Ceylon og viste ein pupp" + skjerf ble  Barbro!



Barbro hadde lyst på kluten, men den som skal gi min beskjedne lilla klut et hjem er Nina!


Gratulerer!

Husk å sende meg mail med adressen deres (se høyre kolonne).

Tusen, tusen takk til alle som deltok og alle hyggelige, storslagne kommentarer.


☺Elisabeth

PS. Løgnen som ikke var en løgn i forrige innlegg, var som mange gjettet nr. 6. Jeg er opptatt av match mellom undertøy og resten av antrekket. Dette er en av mine små særheter.....

9 kommentarer:

  1. Er det mulig! Hurra! Så gøy:-) Med en så flott premie er det helt greit at jeg ikke får kluten. Tusen takk! You made my day!

    Jeg legger igjen mailadressen min her hvis det er greit:
    barbrojo@gmail.com

    Ha en fin kveld!

    Klem fra en strålende fornøyd Barbro

    SvarSlett
  2. wohooo! jeg tippa riktig. Får man premie for det eller?? *blunke, blunke*

    SvarSlett
  3. Ha, ha, NÅ først forsto denne blondinen at det var EN sann og resten løgner. Ikke motsatt.
    En stund lurte jeg på hvorfor du ikke hadde vært med på Norge Rundt med alle disse interessene:)
    God helg!

    SvarSlett
  4. Ja, ja, der røyk den boka...Men grattis Barbro!

    SvarSlett
  5. Grat`la Barbie! Heldig :) Jeg skal nå kjøpe boka sjøl, jeg da. God fredag damer

    SvarSlett
  6. Oi.. jeg er treig. Det er visst lørdag. ja ja. den er jo god den óg da!

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye til vinnerne! Ja, det var en dyrisk trekning!!!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  9. Gratulerer til Barbro og heldig smiskevinner ;-))
    Så artig trekning du fikk til - skikkelig dyrisk, Moro Elsiabeth!!
    Ha en strålende dag!
    Klem Lokki

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...