mandag 19. april 2010

Fotformsko

På 70 og 80-tallet husker jeg min gråhårete mormor hadde fotformsko. Sånne herlige brune saker med bred, rund tupp og grove sømmer. Alle som var opptatt av velvære for føttene og en behagelig gange, hadde slike fotformsko.

Må si utviklingen har gått sin gang. Nå er dette Eccos fotformsko.


Tror du dagens ungdom ser på meg som jeg så på voksne med de brune fotformskoa på 70-tallet? Jeg liker å tro at jeg er mer hip, at Ecco har blitt mer hip. Ja, det er min mening. Sånn må det være.


Jeg er jo fan av sko som både er kule og gode å gå i. Disse er veldig gode å gå i, synes de er ganske kule også, jeg.

God gange!

Elisabeth  


7 kommentarer:

  1. De var ikke så dum de skoene nei...

    Merker at jeg også er mer opptatt av komfort og ikke så mye av hvordan de ser ut. Før var det utenkelig for meg å gå med joggesko til hverdags, men nå er det helt normalt. Kjøpte meg noen flotte, med dog dyre joggesko i forrige uke, fordi jeg ble lei av å gå med høye hæler. Siden jeg nå tar bussen til jobb, merket jeg at det var liksom vanskelig å skynde seg på høye hæler. Så derfor ble det noen flott Nike Joggesko på meg.

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. De var fiiine!

    Kjekt med sko som både er behagelige OG stilige. Nå er jeg blitt så "gammel" at jeg foretrekker komfort. Høye hæler er kun til fest - og knapt da...

    Klem

    SvarSlett
  3. Lekre fotformsko! Ser at dere har vært veldig effektive i helgen. Hva slags vidundermiddel er det du har brukt på pelsen til katten. Vi har en langhåret katt som på våren får maaange floker.

    Klem Igi

    SvarSlett
  4. Ecco er bra. Jeg får gnagsår av alt. Jeg kan ikke ha sko med hæler eller andre snasne saker. Men Ecco går.

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Jeg kan ikke se bilder av sko, for da får kredittkortet mitt vinger..... Føler at jeg har bruk fro nye sko hele tiden. Alltid god nok unnskyldninger til å fylle opp skofatet gitt.... Etter å ha sett skoinnlegget ditt, tenker jeg at jeg burde hatt noen gode og fine sko å gå i når jeg begynner på jobb igjen...
    Må jo det...

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...