lørdag 25. april 2015

Alle disse kreative planene


Det finnes så mange kreative idéer, så masse jeg skulle laget. Det er lyslykter av norgesglass, lamper av plastskjeer, stettefat av søte asjetter kjøpt på loppemarked, armbånd i makramé, knagger av pensjonerte plastdyr, girlandere av filt og så videre og så videre.

Jeg lagrer alle glimrende idéer jeg kommer over på Pinterest.com, det er et fantastik sted.

Men det blir for mye, for mange kreative prosjekter jeg ønsker å hive meg på. Jeg kommer jo sjelden lenger enn å lagre alle disse idéene. Jeg får vanskeligheter med å velge. Jeg blir paralysert, handlingslamma.

Mens andre er svært så produktive og ivrige. Du finner dem overalt. Instagram flommer over av dem.

Dette er en herlig parodi:






God (kreativ) helg!


Elisabeth


6 kommentarer:

  1. Hahaha, den der var helt praktfull!!!

    SvarSlett
  2. Ingen kommentar! (Jeg har 537 pins på gjør det selv-tavla mi på pinterest...)

    SvarSlett
  3. Tar det som en advarsel og fortsetter å holde meg unna Pint!

    SvarSlett
  4. *ler godt*
    Den var knallbra!

    SvarSlett
  5. hahahaha! Foler meg veldig 'truffet'...

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...