søndag 29. november 2009

Første søndag i advent!





Da er det plutselig blitt første søndag i advent og det er lov å begynne julepyntinga. Min ene elektriske vindusstake mangler en lyspære. Når jeg tenker meg om, tror jeg jeg jaktet forgjeves etter riktig sort i fjor også...

Litt pynt har det blitt. Har fått fram fire lilla lys og litt dill. I tillegg har jeg kjøpt to telysestaker i sink og et hjerte som nå har fått plass på dodøra. Telys og hjerte fra den nydelige butikken Sjarm på Grünerløkka. Det er jo strengt tatt ikke adventspynt, men ingen vits å legge det sammen med resten av julepynten på loftet og finne fram igjen om kort tid.
God advent!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...