fredag 20. desember 2013

Mailkorrespondanse i en hektisk tid


Det er jo ingen tvil om at findetaljene kan forsvinne når man kommuniserer per elektronisk post.

Det kan jo også hende at man i en hektisk juleinnspurt gjør kommunikasjonen enda snauere, dropper både hilsen, utredninger, forklaringer og overflødige ord.

Kanskje har man også med akkurat denne kollegaen en direkte, frekk og fleipete tone og nettopp derfor kanhende mistolker mottaker mine få ord.

Jeg ser den.













Stakkars forvirra mann.
Det jeg jo eeeegentlig mente var jo at om han hadde lest mailene sine så hadde han sett at jeg allerede hadde ordna dette "dette" han ba meg ordne i første mail.

Men ja, det var kanskje litt frekt å mene det også......så kanskje jeg burde latt ham fortsette å tro at jeg var overraska over at han var teknisk i stand til å lese mailene.....?

Men sånn er jo ikke jeg skrudd sammen....


Fin fredag!


Elisabeth, juleinnspurtprega





1 kommentar:

  1. Det er ikke så lett det der med e-postene - fort gjort å gjøre/skrive noe galt siden vi ofte skriver i full fart :)

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...