søndag 25. mai 2014

ECW? Er du lost?


OMG, LOL og GID har jeg fått med meg, men særlig lenger enn det strekker ikke min kunnskap om internettslang seg.

I følge denne nettsida så er ECW det mest trendy slangordet for tida.

ECW? Jeg skjønner at det må være noe engelsk, men hva? Da er det jo kjekt å ha et sted man kan slå det opp, som en ordbok. Men ja, følelsen av å være ei gammal kjerring helt parkert på sidelinja uten evne til å prate med ungdommen, er ikke langt unna når man må bruke ordbok for å kommunisere.


  1. ECW
  2. NSFA
  3. GINGER
  4. DINK
  5. VID
  6. NYP
  7. OTY
  8. ONION
  9. MIHOP
  10. QTR

Dette er altså lista over de ti mest populære "slang terms" i følge internetslang.com

WTF sier jeg!

Jeg kan én av de ti forkortelsene, DINK.

NYP, sier du?


Jeg gir opp. DLAM. HHIS. Kan jeg likevel få være en MILF?




OTY. Henger du med?


Elisabeth, som uansett ikke skjønner når hun skal få bruk for ECW.  SMHL nå. 



11 kommentarer:

  1. Nei, jeg henger ikke med.

    SvarSlett
  2. Ooooh, nei, jeg er også for gammel! Når skjedde det?!?

    SvarSlett
  3. Ha ha ha - tror faktisk det handler om bryting jeg, Elisabeth ;-)

    Prøver faktisk å henge med som best jeg kan - jeg har tenåring i huset, og så jobber jeg på 7. trinn :-)

    Ttyl - klem Siv

    SvarSlett
  4. Jeg VAR god. Nå har jeg falt av lasset. Flaks for meg er ikke ungene gamle nok til å ha innsett at jeg er ukul. (Det kommer...)

    SvarSlett
  5. Nei, jeg henger absolutt ikke med. Jeg er nok blitt parkert i veikanten sammen med deg.

    Cecilie

    SvarSlett
  6. På http://www.urbandictionary.com/ kan du slå upp orden och se vad de betyder.

    /M

    SvarSlett
  7. Ungene mine er ikke "der" enda, regner med jeg får mine innføringer underveis? Eller? *skrekk og gru*

    SvarSlett
  8. Shit, her var det mange jeg ikke kunne! Her må jeg oppdateres!

    SvarSlett
  9. WHAT!!! og jeg som har tenåringer i huset. Dette har gått meg helt forbi. Etter en rask googling (som alltid er min løsning) så kommer jeg frem til at ECW må være Energy Center of Wisconsin. hehehe

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...