onsdag 3. februar 2010

Å stikke fram matnesa si

Ja, en litt merkelig tittel synes du? Enig. Det ble bare så uhorvelig langt om jeg hadde skrevet:

Nå har jeg vært litt vågal og stukket fram nesa mi og linket til mitt middagsinnlegg om pølser på seng i forbindelse med Foreldremanualens "Månedens tema".

Men det er akkurat det jeg har gjort, selv om innlegget ikke hadde noen morsomme bilder en gang, men litt halvvittig tekst og kanskje en smule nytte, sånn jeg tolker kommentarene.

Jeg vet ikke hva kriteriene er for å være en mammablogger. Jeg er mamma og jeg blogger og jeg leser Foreldremanualen, det holder vel?

Todelooo, fra et nytt hotellrom.

2 kommentarer:

  1. Så flott da! For den oppskriften så kjempegod ut - og enkel. En perfekt middag for oss med barn. Det er nok mange som blir glad for det middagstipset der:-)

    Ha en fin kveld på hotellet!

    Klem

    SvarSlett
  2. Du oppfyller nok alle krav som mammablogger. Ha en flott dag!

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...