søndag 15. januar 2012

Årets morsomste?

Er jeg årets morsomste mammablogger 2011? Vel, noen har tydeligvis ment det, nok mennesker til at Innerst i veien er en av fem nominerte i kategorien "morsomste" i Foreldremanualens Mammablogg awards 2011



Tusen takk til dere som har sørga for denne nominasjonen.

STAS
TEMMELIG HYGGELIG
EN SMULE SKUMMELT
MEN MEST MORO

Klart jeg kjenner pressen om å være morsom nå. Ja, da har man ikke annet valg enn å slenge ut den ene morsomme vitsen etter den andre, som denne gåten som Trollet på åtte fortalte ved sengekanten i kveld:

-Vet du hva som går og går og aldri kommer til døra?
-Et villsvin som har gått seg bort i fjøset!


Inn og stem nå, folkens! Trykk HER! 

Elisabeth







24 kommentarer:

  1. Grattis. Trur vi gæmlisa blir slått av kidsa denne gangen. Men men. Artig vits.

    SvarSlett
  2. Du er jo morsom vet du ;)

    SvarSlett
  3. Så spennende.Har stemt på deg :) Masse lykke til

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye! Vel fortjent!
    Skal stemme:-)

    SvarSlett
  5. Har så klart stemt! Så flere kjente der inne, her skal det stemmes i øst og vest og hele kongeriket!

    SvarSlett
  6. gratulerer! vel fortjent!
    artige saker, bare synd det ikke er en jury istedet.

    Selv så går jeg mot strømmen, og akter ikke holde noen stemmekampanje;)
    GOOD LUCK!

    SvarSlett
  7. Gratulerer! Og du fortjener det:)

    SvarSlett
  8. He he!
    Bra vits! Stemmer på deg eg da :)
    La igjen ein kommentar med grautlasjoner og sånt på forrige innlegg, så eg gidder ikkje gratulere på nytt :)

    SvarSlett
  9. Dette fortente du ja, det veit du eg meiner:) Gratulerer!!

    SvarSlett
  10. Grattis med nominasjonen :-) Stemme avgitt :-D

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett
  11. Gratulerer!! Du stiller i alle fall sterkt :)
    Klæm

    SvarSlett
  12. Gratulerer !!!!! og klart jeg skal stemme.
    Takk for hyggelig kommentar...ja her står håndarbeid i stil med kopper hi hi........jeg har alltid likt blått men nå har det vist tatt helt av

    Fin ukestart til deg

    Klem

    SvarSlett
  13. Gratulerer! Vel fortjent!

    SvarSlett
  14. Vel fortjent og lykke til:)

    Klem
    Hanne

    SvarSlett
  15. Jeg skal stemme på gæmliser, jeg!
    Lykke til. Det er vel fortjent.

    SvarSlett
  16. Jeg har stemt på deg! Så det så.

    SvarSlett
  17. Så morsomt da! Lykke til, jeg skal inn å stemme :)

    SvarSlett
  18. Gratulerer med nominasjonen.

    SvarSlett
  19. GRATULERER, Elisabeth:)
    En av flerer sterke kandidater til å vinne, DET er du:)
    Trine:)

    SvarSlett
  20. Hei høpp!!

    Har stemt:)

    Lykke til og nyt ny uke!!

    Klemmer Linda:)

    SvarSlett
  21. Gratulerer med velfortjent nominasjon :-) Lykke til!

    I min barndom var det klokka som aldri kom til døra. Tidene endres skjønner jeg ;-)

    SvarSlett
  22. Jeg har sett andre som har svarknapp på bloggen. Vi har prøvd å få lagt det inn, men foreløpig uten hell. Gratulerer med nominasjon! Gjett om jeg skal stemme! :-)

    Cecilie

    SvarSlett
  23. Har svart deg inne hos meg, om du gidder kikke.. :)

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...