lørdag 21. januar 2012

Leopard-tights og gull-caps

Ok, fullt så ille er det ikke. Jeg er ikke blittdesperat etter å virke ungdommelig. Sånn veldig feilaktig med antrekk man tror er ungdommelig og hipt, men som ungdommen sjøl flirer av.

Men å ha lik lue som sin åtte år gamle datter kan muligens kvalifisere som 40-åring prøver å kle seg som kidsa for å virke hip, ung og kul.



Hjelper det å si at jeg hadde først?
Lua hjelper på humøret i alle fall......og holder hodet varmt.....eller det skal jo holdes kaldt....øh. Anyway.

Jeg ramla over en liste over nye ord for året 2010. Øverst på lista troner "app", et ord som altså var nokså  ferskt for litt over ett år sida. Nå er det en del av dagligtalen. Jepp, jeg har iPhone med diverse kjekke apper. Så ikke kom og si at jeg ikke er hip og følger med, ass.

Ha en fin lørdag, anbefaler å holde hodet kaldt med en varm lue!

Elisabeth







11 kommentarer:

  1. Jeg går alltid med leopardtights. Synes det gjør meg hip.

    SvarSlett
  2. Kule luer og vakre smil :)Fine er dere. -Og KULE!!

    SvarSlett
  3. Fine!

    klem frå ei utan ein einaste app ;-)

    SvarSlett
  4. Herlige luer! Litt rutete ansikter da...;)
    Æpper har ikke jeg. Men har lært meg hva det er. Trur jeg...

    SvarSlett
  5. Jippi, eg har apps, eg er like kul som kidsa.!!
    Bestemte meg for ei tid tilbake at eg må prøve å henge med det dei styrer med, og har hengt med lenge. Men innser at kidsa racer forbi. Shit! Det er noko nytt heile tida!
    Kule huer, på kule jenter!

    SvarSlett
  6. Unnskyld meg.. men jeg skjønte ikke det siste der.. Kødda! :-D

    Artig lue, jeg er så barnslig at jeg nekter å gå med det jeg. Og det har jeg gjort i noen og tjue år. :-D

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. jepp, jeg har app! Følte meg helt uttafor før jeg fikk meg iphone i fjor høst. Mååå ha app! Og et du hva, jeg og alle jentene har like pannebånd. Er jeg kul da?

    Fine luer. Men hvor er leopardtightsen?

    SvarSlett
  8. Finnes det virkelig leopardtights??
    Herlige luer.
    Ellen :)

    SvarSlett
  9. Stilige luer med morsomme dusker. Koselig å ha like klær!

    SvarSlett
  10. Det hjelper at du hadde den først og i en annen farge.:) Ellers kjøpte datteren og jeg både like kjoler og sko i fjor sommer. Riktig nok i ulike farger og jeg kjøpte det først! Derfor veldig viktig at det er mor som er trendsetter, og kidsa som hermer. :)

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...